EgoPics!

Yepp, yepp.

Kollade igenom datan och hittade dessa bilder som jag va sååå stolty över förr. Japp. Förr.
På den tiden tyckte jag att jag hade snygg kropp..men det va lixom inte såå längesen jag fått barn då faktiskt.
Plus att jag nyss förminskat brösten...OCH att jag över allt hade tandställning. Haha..Yes. Lilla Jessica betalade 16.000 kr för att rätta till EN ända tand som gjorde såå mkt för mitt självförtroende. Älskar att Le efter vad den gjort för mirakel ;-) Man e fan aldrig nöjd med sin kropp, eller hur tjejer *s*
Iaf..Döm, beröm eller låt bli. Visar inget som inte ska visas, bara väldigt vackra bilder.

image622

image623

image624

image625

image626

image627

image628

image629


Där fanns en hel del fula oxå där jag ser ut som en gravid brittan.
Men såhär ser jag ju då inte ut irl, haha...utan DETTA är jag:

Bistra sanningen. Haha..Ajaaa...livet måste gå vidare UTAN retuschering ;-)
image632


Haha. Jaaa..jag har en väldigt tråkig dag. Men visst är det kul med bilder? :-P







Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Jätte fina bilder :) Gillade den när du står i vassen mest!

Skoj att du är med och tävlar på min sida, man vet ju aldrig om du vinner eller inte ;) Nån måste ju vinna eller hur! Så lycka till :D

Kram

Postat av: Anonym

jätte fina bilder, men du ser olycklig ut?!

2008-05-03 @ 20:39:27
Postat av: Therese Palm

Läckra bilder... Du är verkligen en blandning mellan Jenny och Camilla... Snack om mellan barn ;) Ena bilden ser man mkt Jenny i dig andra, Camilla! Men som sagt... det finns bara en som dig!! Skit bra! Det sista på tåget var inte heller FEL ;) Hoppas helgen har varit bra!

2008-05-04 @ 16:09:40
Postat av: Anonym

Grymt snygg är du

2008-05-05 @ 17:01:44
Postat av: linn

varför vill man förminska brösten, för du skrev väl att du hade gjort det? =) .. Jättefina bilder!

2008-05-05 @ 20:32:13
URL: http://linnorlin.blogg.se
Postat av: Jessica

Therese: Haha..vad kul och höra. Vill såklart vara lik min vackra systrar ;-)Vad kul att höra från dig, det va ju inte igår. Hoppas allt e bra med dig.
Anonym: Nejdå. Inte sorgsen alls. Bara min förbaskade tandställning jag hade då, som gjorde att jag absolut INTE ville le, hehe.
Anonym 2: Tack ska du ha :-)
Linn: Man vill förminska brösten när dom är så stora att man inte kan köpa Bh.ar på H&M, när man inte kan ha snygga bh-lösa kläder, när man inte huttar bikinis som inte passar en, när man har ont i rygg och nacke. DÅ vill man förminska dom ;-) Tack för komplimangen.

:-)

2008-05-05 @ 23:28:53
URL: http://wiren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback