Drulle Jessica..

Hallå, hallå.

Onsdag idag ja. Tiden går fort som tusan, helt galet.

Igår hade jag en speciell dag, eller ja..annorlunda iaf, haha.
JObbade hela 10 timmar (och på ett sjukt stressigt jobb som BK, så är det äckligt länge). Men lyckades iaf ta mig igenom alla timmarna. På kvällen kl 23 bliev det spännande iaf. Haha. Vi har 2 amerikanska killar på jobb, som jag bara älskar. Dom är heeelt underbara & vi har så kul på jobb vi 3. Iaf. Dom 2 är dj.s och har en egen radio show. Tisdagar kl 23 på Radio Af (Student radio i Lund). Så självklart lyssnade vi på dårarna igårkväll på jobb. Dom snackade om mig jättemkt. Haha. Sa hur underbar jag är och att jag absolut inte är en sån där korkad tjej som te.x Paris Hilton (osv), och att dom bara älskar mig. Guud vad skönt de kändes. Sedan ringde telen på jobb, och jag svarade.. Det va fan dom. Haha..så nu va man helt plötlsigt online..treeevligt. Hahaha. Mitt när jag hade gäster och grejjer. Men kul va de ;-) Efter stängning (vid halv 2),  så möttes vi alla upp på en pub i lund och tog nån öl och hade väldigt trevligt. Sen va det dax för mig att åka hem, eftersom jag skulle upp kl 10 idag. Så har inte sovit särkilt mkt inatt, men det bjuder jag på. Är ledig idag, men går upp för att jag ska hämta min älskade älskling på dagis och sedan möta upp Jenny och Moa på dockan på Bo01. Myyyyyysväder ute ju! *Älska*

Igår hände nåt som är SÅ JÄÄVLA TYPISKT JESSICA WIREEEEN!!!.
Hade min dricka i handen, drack, satte på korken (trodde jag) och ner i väskan. Vandrar mot jobb, förbi ett torg med lite loppis. Stannade såklart och tittade runt lite. Hittade 2 perfekta saker. En sån där dyr dunsovsäck, som annars kostar runt 700 spänn. Köpte den för 150 kr, vilket fynd. Köpte även en sån där picnic"korg" ni vet. Sån man kan stänga, där man spänner fast tallrikar och glasen och besticken. det va för 4 pers, kanon, PLUS en fin duk till, hehe. Den är ju så jävla perfa till Sweden Rock :-D Ahhvafan...tittade. Jag hittade EXAKT samma korg som jag köpte igår..:-P 

  Så jag fyndade lite igår, tyckte de va kanon. Så när jag ska ta upp min plånka, så e det helt blöt? Vafan tänkte jag. F***************TTA!!!! Allt badade i min läsk...precis ALLT. Smink, mediciner, min KAMERA, min MOBIL, fy fan vad lissen jag blidde. Så nui har jag ingen kamera längre...GRÅTER. Ska höra med min försäkring vad som gäller och inte gäller. Min mob fick jag igång efter några timmar, men den går inte att ladda, så den kan jag hotta in i väggen nånstans. FUCK!
Så jag va iiinte så glad på jobb igår.

Ajaa. Har ju fler mobiler, men då måste jag ta ifrån pappa den han har, för den är min. Och då blir pappa utan. Har jag hjärta till det? :-(

Neej..nu måste jag skynda mig. Ska hämta Liam på dagis.


Hörs sen...PÖÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback