Detta verkar ju lovande!

Just nu tävlar jag om de här skorna:

image415






Behöver jag säga mer? Så sjuuukt jävla snygga!












Valborg va väldigt trevlig. Vi hamnade på Slagt, där de va så sjukt mkt folk att de "nästan" blev jobbigt, men träffade en massa kuliga personer och fick dansat av mig litta.

image621

Aldrig påstått att jag e särskilt snygg på den där bilden. Usch!

Hade en trevlig kväll iaf, och den slutade på ett skönt sätt oxå.

Jobbat, jobbat och jobbat dessa dagar. Ska även jobba imorron. *suck*, men bra med extra tider, de behövs.
Imorron kväll händer de saker. Jag ska på en stoor villafest i Hofterup. Ska bli så sjuuuukt kul. Träffa en massa från lödde och en massa söta killar man träffade på hans förra fest *blink*
Älskar verkligen att vara singel. Faktiskt. På gott och ont. Men asså. Absolut vill jag bli nykär igen, för det är helt otroligt. Meeen när det nykära är borta så återstår bara resten. Och det gillar jag fan inte. Svartsjuka, bråk om pengar, (otrohet), vem som ska tömma kattlådan, vem som ska diska, vems tur det är att handla, oens, osv osv osv.. Och nu säger jag inte på vems sida det gäller. Ja, jag har varit sambo en gång, och detta är min erfarenhet, och vill absolut inte va med om de igen. Kanske är det annorlunda? Kanske inte? Frågan är om jag ens vågar ta risken? Ja..inte nu iaf. Inte imorron, inte om 1 år. Jag är singel äve denna sommar och tycker det är så jävla skönt. Kunna göra vad jag vill, med vem jag vill, var jag vill, när jag vill, hur jag vill...kan forstätta i evigheter.
Beundrar er som klarar av sambolivet, men jag gör det inte.

(Asså, jag har ont i näsan på nåt sätt? Vet inte riktigt var de sitter. mellan näsan och halsen, inombprds ;-)
Skitjobbigt.)

Såå imorron har jag detta planerat. Kl 10 nåt ska jag möta Alex i Lund för att lämna Liam. Dom ska på konfirmation o grejjer. Sen ska jag till systemet och fixa allt jag behöver där, och det är e del ;-) Sen jobba till kl 16, och därefter ska jag genast hem till Josse och göra vid mig och förfesta med Dan, Markus och J. Trevligt. Sedan blir vi körda till festen och vad som händer därnäst vet bara gudarna, hehe. Men fan vad kul jag ska ha *s*
Tänkte att jag skulle exprimentera lite med drinkar imorron. Älskar en som S brukar göra åt mig. Den innehåller vodka, sockerlag och pressad mynta ;-) *Mumma*. Får leta runt lite på nätet. För här ska vi fina till de litta!


Naaaj. Nu ska Jessie hålla litta kväll med sonen min. Sen en Ally Mcbeal maraton.

Hörs imorron.

Detta verkar ju lovande.



Puss

Kommentarer
Postat av: carro

Vilken ensidig syn på sambolivet..mitt ser inte alls ut så. De e great!

2008-05-02 @ 21:10:50
Postat av: Anonym

Jag förstår vad du menar med sambolivet. Jag e sj sambo.. Jag känner igen det men samtidigt tror jag att om du verkligen hittar nån som du trivs riktigt bra med och kommer överens med -så kan det gå hur bra som helst. Men trivs du med singellivet så ska man inte klaga! Lycka till på marknaden! ;)

2008-05-02 @ 21:48:48
Postat av: Josse

hehe..du har inte upplevt riktigt samboliv tjejen..Tro mej, jag hade samma uppfattning innan!(konstigt, nooot)Men inte nu=)Trivs kanon och mår bättre än aldrig förr!
Men du ska njuta av att du är nöjd med livet som det är såklart!Living the dreaaam..haha! Nämen skämt o sidor, bra att du är glad!=)Parta vidare!Puss!

2008-05-04 @ 22:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback