Barndomskänslor.

Vädret är jättefint ute nu, men kallt som fan e de.
Har varit på folkets park idag med Jensen, hans son och Camilla, och liam då förståss. Soom dom 2 har åkt massa karuseller och ätit munkar, korvar, fått stora piphammare, osv osv. Killarna har haft en rolig dag. Tråkigt vi inte kan träffas oftare allihopa. Jensen har bara sin son varann helg, så då får vi passa på att hitta på nåt. Lär ju bli en hel del nu i sommar. Tosselilla på nästa schema med lillkillarna.
På lör ska jag dock till Bakken i Danmark. Utan Liam. Jensen och hans bandylag ska dit och åka, festa, ha femkamp & dylikt, så lilla Jessica ska följa med, som den enda tjejen, kan ju inte påstå att jag inte trivs *s*
Hehe, men skämt och sido (även om de inte va de) så ska de bli kuljul! :-D

Liam är ute på gården och leker nu. Jag står ofta och tittar på honom i fönster och tänker alltid att gud vad stor min lilla bebis har blivit. Blir ju 4 hela år i vinter. Det är galet vad tiden går snabbt.
Iaf. När jag ser honom leka där på gården och på den rutcshkanan jag åkt på när jag va liten tjej, så får jag härliga känslor i magen. Att MIN som leker på MIN gård där jag e uppvuxen med en härlig barndom, många vänner och alltid massa lek. Önskar min son detsamma..*Ääääälskar dig Liam*

image645


Nu har jag precis bakat tårta. Som jag ska bjuda familjen på med kaffe och trevlig sällskap. Dom väntar på mig nu, så ska strax kila ;-)
Älskar att baka tårta, speciellt när jag fåt hitta på egna recept. Denna gång blev det hallon/blåbärs "glegg" i nederbotten. Mitten består av en hemmagjord röra på smält vichoklad, äggulor och grädde, (sååå jääävla gott..men nyttigt?? Höm) Och sen gå mängder av vispgrädde. Snacka om gott! *s*

Såååå nu ska de krängas av min kladdiga tårta.

Hörs sen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm låter gott :)

2008-05-19 @ 11:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback