Välkommen älskade Moa.

Ja..ni. Nu är jag Moooosteeeer!! :-D

Vilken förlossning, vilka timmar, vilka tårar.

Det va en väldigt svårt förlossning för jenny och hon hade problem. Men till slut "flög" hon ut och hamnade på mammas mage. Otroligt vacker är hon. Guuudasöt.
Detta är lyckokänslor.

Älskar henne såå mkt.

Ska dit ikväll igen och pussa på henne. Kom nästan precis därifrån och hälsade på.
Hon föddes igår 12.20 (vi kom in strax innan 23 dagen innan, så ni kan tänka er hur mina ögon såg ut, hehe)
Hon vägde 3520 gram och va 51 cm lång. Blond med mörkblåa ögon (än sålänge iaf;-))

Bilder kommer.

=)

Kommentarer
Postat av: Therese Palm

Hej Jessica. Hittade din blogg av en slump men vilket besked man fick. Moster.. Mamma Jenny!! Gud vad roligt!! Du måste hälsa henne så gott från mig ( Therese, gammal granne, skolkamrat, Ja du vet förhoppningsvis vem jag är;) ). En underbar blogg du har tjejen. Kul att se din lilla kille oxå. Själv har jag blivit "Bonus mamma" eller vad jag skall kalla mig.. åt en underbar treårig buse!! underbart med barn, eller hur?? Hälsa alla. Kram på er. Och Grattis till att du blivit moster!!

2008-03-25 @ 15:55:34
Postat av: Lina Andersson

Hej jessica!!

Grattis till att du blivit moster..Du får hälsa jenny och gratulera från mig. (det är lina som hon spelat handboll med)

du har en jätte fin blogg..är ofta inne och läser..

ha det gott..kram

2008-03-25 @ 19:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback