Ljuga é fult :-)


En trevlig dag men med en hostade stackars liam. Jenny (syrran) ringde mig och ville gå på Vellinge blomman med oss. Tog liam med ut en runda så han skulle få frisk luft. Vi fikade först på Mimmas och sen åkte vi till VB. Mysigt och fikc köpt en del grejjer där. Påskris, fjädrar ja, gud vet vad. Det är ju för tusan påsk snart. Så i helgen ska vi pynta. Najz. Efter de åkte vi hem till lillasyster för att se hennes nya kissekatt. En underbart fin vit/orange "Ragdoll", ja ni kan själv läsa vad det är för en underbart härlig ras. Fy faan vad söt han va. Stamtavla och hela kittet. Därefter åkte vi & storhandlade. Syrran bjöd på god mat. Så vi har varit där hemma tills nu. Jisses vad stoor hon är. Och ändå 2 veckor kvar till BF, och förmodligen plus en vecka. Vi satt och spekulerade magen idag, och fick sånna rysningar och "deja vu" när man såg hur hon drog fötterna längs magen så man fick följa hela rörelsen. Det är så sjukt coolt. Snart är det dax för lilla Moa att komma ut. (Om det nu blir Moa, vilket jag hoppas ;-)) Ja, hon är trött på de nu och vill bara få ut henne, vilket jag förstår. Ska fotta barnkammaren för det är den finaste barnkammare jag sett. Det ska ni oxå få se. :-) Japp, så nu sitter jag här och min älskar L Word väntar spännande på mig. På lördag kommer de bli en mysig dag. Jag & S ska ut på en fin resturang och gå på bio. Trevligt. Sen blir de såklart vidare hem till honom. Han är helt underbart och dööögo och dööösöt. Men varför vill jag inte ha honom som min pojkvän? Vad är felet egentligen? Tror ingen förstår sig på mig. Men han är nog inte redo för nåt nu heller. Vi har ifs inte pratat om detta på länge. Vet iaf vad han tycker om mig, det har han sagt. Men jag vill inte dra upp nåt, utan låter de flyta på som vanligt. Trivs som vi har de nu..Har ngn att tycka så mkt om, men ändå vara fri för annat.

Japp, sån e jag. Ska till Sthlm om 2 veckor. Till lilla Josse. Ska bli trevligt som fan. Denna gången ska de prövas nya ställen. Kan informera om lite ställen för er som är intresserade och kanske ska dit nångång.
Blue moon bar: Va helt okej. Men inget som va öööverkul heller. Antagligen för att dom byggde om och hade sig när jag va där. Dom har dessutom flyttat nu och öppnat nåt nytt (sämre) ställe där blue moon bar fanns.
White room: Ähh fy fan säjjer jag. Kom dit..musik? Hallå? Vi gick direkt fram till Dj.n och frågade vad tusan som hände. Jaa sa han. Det är spn här musik hela kvällen. Ähh fy fan. Vi satte oss och tittade runt lite efter söta pojkar, vilket där självklart fanns, men utan bra musik så är det inget skit att hänga på. Så vi drog rätt snabbt. Hamnade på ett annat ställe som hette Mango. Detta va mer en "pub" lixom på översta golvet. Och där va musiken fet och bra. Och sjuukt heta Östermalmare. Men på nedersta golvet va det bara en massa galna människor till konstig jävla musik som tillochmed jag inte kände till. Och då e de fan skumt.
Metro på Söder är ett härligt och avslappnat ställe med bra musik. Dit ska man om man vill dansa men ändå kunna stå i baren och hänga utan att behöva skrika till varann. Helt okej. Nu nästa gång jag ska dit, så har jag pratat med lite folk som bor i sthlm. Och denna gång ska vi till "Ett Ställe" i Söder. Japp, det heter faktiskt "Ett ställe" Har hört att de ska vara bra. Ska möta en söt sthlm:are där då. Det har vi bestämt över Mötesplatsen, haha. Fatta hur söt han är. Och ja, han addade mig för han tyckte jag va söt. Men OOJJ...förlåt. Skröt jag för mkt nu gumman? :-) Säger aldrig nåt som inte är sant i min blogg. Mest för att det ska vara kul och läsa den när jag e 80 år nära döden, men oxå för att jag INTE kan ljuga, alla vänner och familj läser min blogg. Och dom vet fan mer om mitt liv än jag själv. Så nu vet du de. *S* Iaf. På lördagen ska vi prova ett nytt ställe på Stureplan som heter Solidaritet. Har även hört att det ska rocka.
Golden Hits va ngn som lockade Jossan pga schlager musiken, men är en tjej som vill ha varierande musik, och inte behöva ragga på 30+ som där inne e ;-) Haha..sorry J.
 Det sjuka är att S ska dit samtidigt som mig. Och ja, det visste jag jeflar inte. Vi blev lika paffa bägge 2. Men lite kul ändå, ler.


Nää..nu pallar jag inte skriva mer. Ska looka på serier nu.
 
Höhö! Pussen!!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för över 2000 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-06 @ 21:36:53
Postat av: Anonym

E du aldrig hemma med ditt barn, när han e sjuk??

2008-03-07 @ 11:15:38
Postat av: Anonym

Har jag oxå undrat!!!! Verkar bara vara party som gäller....

2008-03-07 @ 12:02:26
Postat av: Anonym

Ja.Tog Liam en runda så att han skulle få frisk luft. Brukar man göra ute en runda. Inte va ute med han hela dagen. O fara runt på en massa ställen.

2008-03-07 @ 13:22:43
Postat av: Milla

Herregud vad alla e på. Bäst ni får något att skriva om och störa er på. Om Liam inte har någon feber och är en 3årig pigg unge finns det väl ingen anledning till att sitta hemma? Jag tror liam hade mått sämre av det. Här var dom på vellinge blomman för Liams skull, Titta på kycklingar & annat, Sen hemma hos Syrran och lagade middag. Äta bör man annars dör man. Liam var lagom hemma i säng. Vad sägs som att sluta läsa bloggen om ni stör er så jävla mycket? & era nyfikna kommentarer e bara så jävla onödiga. Och sista kommentaren, "fara runt på en massa ställen"? Vellinge blomman, och sen hem till sin moster är väl inte fara runt på en massa ställen? Herregud. Och era fega jävlar se till att sätta ut era namn & bloggar & stå för er kritik istället för att gömma er bakom skärmen. Jessica är säkert 5 ggr bättre mamma är vad någon av er är. Tack & Hej!

Postat av: Anonym

ja för i helvete. hur vore det om folk skötte sina liv själv? tror nog jessica känner sin son bäst
av alla som har åsikter på denna blogg. hon är knappast ute o festar med liam. herre gud jag blir fan upprörd. dra åt helvete med alla glåpord mot jessica. hon är en vuxen människa som försöker leva livet trots att hon har barn

2008-03-07 @ 17:06:15
Postat av: En som vet!

Skämtar den personen som säger "verkar vara party som gäller" istället? Hon va på Vellingeblomman o hemma hos sin syster för sin sons skull. Är du bara störd i ditt feta lilla huvud eller uppfostrade dina föräldrar dig så dåligt att du inte lärt dig läsa? Och att ni är så sjukt fega och inte våga stå för vem ni är!! Varför läser ni Jessicas blogg om ni stör er så mkt? Hon har ett bra liv och det kan jag intyga. Hon är världens bästa mamma till lille liam och älsakr honom över allt. han hade inte feber och behövde komma ut lite. Håller ni era ungar inne alltid eller? Eller vänta, ni HAR ju inga, för isåfall skulle ni aldrig yttrat er något om detta. Kan bara skratta åt era patetiska små liv. Sluta vara så avundsjuka och gör nåt kul ist. Pusssss!

2008-03-07 @ 18:02:53
Postat av: Anonym

Ni alla är sjuka & störda. Hon är en otroligt bra mamma och gör aldrig något som gör att hennes son kommer ikläm. Fatta det era losers!

2008-03-07 @ 18:58:13
Postat av: Anonym

Sonen har väl en pappa med so kan ta hand om honom när bruden festar...men jag tänker på alla djuren du skaffat Hur går det med din papegoja? sitter dn alltid ensam? Jag tycker du verkar vara en god ´Mor till din som i alla fall.

2008-03-08 @ 00:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback