Lasse S!

Japp. Ikväll ska vi se dom på Sundspärlan i hbg. Ska bli riktigt kul :-)
Vad som händer därefter vet jag faktiskt inte.

Kom hem från Växjö idag. Kom dit igår och hade en väldigt trevlig kväll på campus. Men det blev bara en snabbvisit denna gång.

En annan väldigt glad nyhet är att "Ensam mamma söker" ringde mig igår. Blev riikttigt glad faktiskt :-D
Blev en snabb intervju bara, men förhoppningsvis komme rjag vidare till nästa steg. Det är tydligen en hel del steg som gäller. Men jag kan bara önska att man får höra av dom igen.

*Ler*

Nu ska jag göra vid mig och hela köret.

Lasse Stefanz väntar på en galen bonnatjej som mig.

Saknar lille Liam.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ny läsare

jag undrar bara om du tror att "Ensam mamma söker" (alltså deras redaktion, dom som väljer deltagare) läser det du skriver i din blogg och om i sådana fall det är till din fördel eller nackdel?

Tack för trevlig läsning och lycka till

2008-03-28 @ 18:56:39
Postat av: annan läsare!

Hej
Hade varit riktigt skoj om du kom med! Tycker att du är en skitrolig tjej och en toppen mamma:)

Lycka till!!

2008-03-29 @ 10:18:32
Postat av: josse

Hihihi, hoppas du kommer med. Då har du en som ska följa det slaviskt!

2008-03-29 @ 12:48:59
Postat av: Jessica

Till Ny Läsare:
jag vet inte om dom gör de faktiskt. Det vore ju kul tycker jag. Det jag skriver i min blogg är ju "jag", och jag varken döljer eller lägger till ngt. Och det kan jag tycka är "bra". isf.
Men om de skulle vara så att jag inte får blogga om jag skulle komma med, så låter jag såklart bli de. Men annars hade jag tyckt de varit en rolig grej. Är en galen tjej med många ideér och världens bästa son,kan ju inte bli bättre :-)

Kul du läser min blogg.

Postat av: Jessica

En annan läsare: Tack vad snällt sagt. Glad jag blev. :-)

Josse: Det får du minsann göra gumman. Love you.

2008-03-29 @ 16:21:34
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: Anonym

uppdatera!!! blir ju galen om jag inte får läsa storyn om moa snart :)

2008-04-01 @ 17:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback