Kanelbulledag.

Vilket otrolig kväll jag hade igår.

Åkte hem till S där man möttes av ett glas vitt och en megakram. Tog taxi därifrån till Kattesund Resturang (Rekomenderas. Lite men mysig och god mat). Där beställde vi en flaska fint rött vin. Gott som fan, men lite dyrt. Det va ju en speciell kväll. Vi tog 3 rätters, och snacka om gott. Först en aptitretare. En liiten liite skål med grymt god championsoppa. Sedan kom förätten. Pumpasoppa. Spännade som tusan. Men på tok för salt. Skulle varit mer söt och mindre salt så hade den varit mkt god. Men helt ok ändå. Huvudrätten bestod av ryggbiff serverad med grönsaksgratäng, honungsglaserade röd och gulbetor samt portvinsås. Jisses vad gott de va. :-)
Efterätten va en himla god kladdekaka som serverades med vitchokladmousse och hallon/blåbärs kompott. 
Mätta och belåtna och smått berusade gick vi vidare på pubrunda. Vi hamnade först på en mysig lite pub där vi drack till tusan. Eller ja..jag gjorde de. Dumt gjort :-S. Vi satt där ett bra tag och drog skämt och snackade skit med dom som jobbade där. Återigen jag! Full som fan drar vi vidare till nästa pub. Och där fortsatte allt drickande. Jag har ett problem. När jag väl börjat dricka och börjar bli full så slutar jag inte. Tusan oxå. Jag som inte tål starksprit.
Vi drack och drack och hade väldigt trevligt. Till slut fick de va nog. Och efter här kommer jag inte ihåg ett smack i stort sett. S har fått berätta för mig så att jag minns lite av de iaf. Jag är väldigt iöppen i min blogg och tänker därför INTE lämna några som helst detaljer. Skäms gör jag..men vafan. Jag va ju FULL!
På nåt sätt hade vi hoppat in i en taxi. Väl hemma så skulle S skämta till det lite. Så han springer mot mig & böjer sig ner och lyfter mig upp och ner på hans axlar. Oookeeej. Ehm..Seeebastiaaan. Jag är för full för detta. Men nepp. Det va bara att gunga vidare på hans axlar, hehe. För ner kom jag inte. Alltså, det är galet så pinsamt att inte minnas ngt. Vet inte huuur längsen det va jag hade minnesluckor. Jäävla starksprit, aldrig mer. Hade tydligen klätt av mig skor och strumpor (?) och jacka, örhängen i hans storarum. Minns inte vad vi gjorde där inne. Men jag va fruktansvärt illamående så får springa in på toa för att..Ja..måste jag säga det? "Kräkas" Piiinsamt. (allt jag berättar nu är det S som uppdaterat mig med). Efter toabesöket så går jag ut i storarummet där S sitter och börjar fråga var fan mina byxor och trosor är?? Men okeej Jessica. S bara garavde och fattade inget. Jag hade tydligen tatt av mig byxor och trosor när jag skulle kräkas. Sen gått ut och börjat leta efter dom. Haha. S hade tydligen på nåt sätt burit mig in i sängen, hjälpt mig av med resten av kläderna och bäddat ner mig. Jag hade slocknat väääldigt fort. För jag vaknade mitt i natten och S låg brevid mig och jag mådde som jag förtjänade. Blev dock väldigt trevligt under natten ist :-) Fick ett nytt smeknamn oxå. vilket inte är så konstigt. "Fyllo". Tackar. Ska typ aaaldrig mer dricka starksprit. Håller mig till min Cider, som jag då tål. När vi väl gick upp för dagen så bakade S scones åt oss. Döösööt e han. Sen va jag tvungen att dra mig hemåt. Klockan började bli dax för att baka med syrrorna. Japp. Kanelbullebak. Eller ja. För min del är de Vaniljbullebak. Kanel=Blä.
Vi hade sjukt trevligt och mina älskade systrar fick stå ut med Lasse S i bakgrunden, så jag & liam sjöng och dansade. Fast den ena syrran kan oxå en hel del pga min tortyr ;-)

Ska faktiskt göra nåt kul och nytt från och med idag. Tänkte börja videoblogga såsmått.

Här kommer en snutt från dagen, plus lite bilder :-)



 
 
Hihi. Lite kul ändå. Visst är Liam bara såååå gudasöt i sitt sätt att förklara. Åhh Älska!!



image582

image583

image584

image585

image586


Älskar mitt liv, min familj, men främst min vackra son!

Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Shit jag DÖR så söt din son är! Har inte träffat honom sen han var jätteliten! Så himla söt och vacker :)

Postat av: Anonym

Söt mamma, söt son.

2008-03-10 @ 17:47:40
Postat av: Niklas

så gulliga ni är. Vem är det som klagar på dig som

2008-03-10 @ 20:04:28
Postat av: Niklas

Mamma dom måsta vara knäppa du är snygg och verkar vara en toppen mamma
blev inte färdig innan hahahahah

2008-03-10 @ 20:05:56
Postat av: Josse

Ååh jäklar vad söt Liam är !!=)Riktig liten funderare är han, funderar och förklarar, otroligt charmigt=)

2008-03-11 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback