Gäääääsp!

Haj haj.

Sikken helg.

Hänt en massa massa. Festa, fuller, myst med S, pajjat pappas bil, bogserat bil, sovit hos S, druckir massa redbull, tränat, haft kul, raggat, kysst ngn, gett en lavett och sist med absolut inte minst. Har en jäääääävla nackspärr. Blir bara värre och värre. Ska få proffsionell hjälp med skitet nu. Har en mega inflammation i en muskelgrupp som sitter precis vid mitt högra skulderblad. Ni aaanar inte hur ont de gör. Prövat allt. Och det slutade med att jag går gå omkring med stödkrage. Sexigt. Jisses. Jag som ska till Danmark och mysa imorgon med familjen. Hur ska de gå...hur ska de gå? Inte nog med att det gör ont som fan i hela nackpartiet, det strålar, svider och bränner ut i armen. *Aj* Fick Tramadol, så förhoppningsvis skajag få nån sömn inatt. Behövs om jag säger så. Somnade strax efter kl 7 imorse och vaknade, somnade, vaknade, somnade, vaknade hela jävla tiden av smärtan. Så kl 11 gav jag upp. Fick lite massage av S...gulligt av honom.

För övrigt så fick jag bekräftat idag att en viss person är KÄR i mig. Japp. KÄR! Usch! Hur fan går det till efter att ha träffats 2 ggr? Pucko!

Är rätt glad nu. Har äntligen fått min auditiondans till min mail. Har ju sökt in på en större dansskola. Och där krävs en bra audition. Dom väljer ut dansen åt en och sen ska man göra sitt bästa och köra gärnet. Så nu jävlar. Det är 5 andra tjejer som fått samma koregrafi som mig. Rätt häftig, men även svår. Så fort nacken blivit bättre så ska jag börja öva. :-)

Nu ska jag fortsätta kolla på Björn. *Dreglar*


Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för över 2000 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-02 @ 21:40:37
Postat av: Rebecca

BJÖÖÖÖÖRN! (jag antar att det var Björn Gustafsson du menade!) HE'S MY SOULMATE! (LL)
höhöhö!

Postat av: Jessica

Klart jag menade vår älskade BJÖÖRN ;-)

Asså, jag talar sanning när jag säger att han är en av de hetaste jag sett i denna värld. *Mumma*
Känner mig som 14 igen, hehe.

2008-03-03 @ 23:28:34
URL: http://wiren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback