Ensam mamma söker!

Haha. Ja, det gör jag ifs lite smått. Men nu tänkte jag faktiskt ta ett steg längre i den kategorin.
Har ni sett programmet "Ensam mamma söker"? Jag har iaf. Och denna gången tänker jag söka. Håller faktiskt på just vid detta tillfälle. Fan vad kul det vore om man kom med!! Ska skicka in ett videoklipp. Tänkte kanske skicka in det där vi bakar för att visa hur underbar min son är. Eller vad tycker ni? Ska jag skicka in ett där jag är mer i fokus? Njaa..egentligen tycker jag inte de. Detta handlar ju minst lika mkt om min son. Det är ju pga honom som jag kan söka överhuvudtaget. Man kan ju bara smälta när man ser honom. *Ler*
Sen lite bilder såklart och en öppen presentation. Jag är ju galen, jag är sjuk i huvudet, jag är omogen, men under allt är jag en avsvarsfull, kärleksfull och underbar mamma till världesn bästa barn.
Fan känner mig som en drömkvinna ju, haha. Det är precis så jag velat att min man skulle vara.
Men det är ju svårt som fan att veta hur tusan man ska skriva för att de ska "lägga märke till en".
Det ska egentligen inte vara så svårt tror jag *s*. Jag är en person som alltid syns och hörs. Jobbigt tycker vissa och helt fantastiskt tycker vissa, och jag är en av dom såklart. Älskar att skämta, vara kvick i käften, göra bort mig och få folk att skratta. Sån e jag.

Ja..håll alla tummar och tår för mig.

Idag är jag ledig. Har bara suttit framför datan och tittat på L word. Haha. Fint väder som fan ute ju. Så jag tänkte ta en dusch och sen ta en fika i solen. Sen är det träning ikväll. Först Body Attack, och sen Spinning. Skooooj!

Hörs sen :-)


Kommentarer
Postat av: Josse

HAHHA, vet du vade det sjuka är??när jag såg reklamen för det på tv, så sa jag till Robin: Jessica kommer säkert söka till det, typiskt henne"Och så gör du det!! haha..man e inte helt lost iaf;)Håller tummarna då..haha. Ball=)

2008-03-12 @ 11:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback