Bättre sent än aldrig.

Haha. Aja..som sagt. Bättre sent än aldrig.
Skulle satt in skiten igår kväll innan jag stack, men bloggen va inte riktigt sig själv då.

Första gången jag filmar "mig själv". Och jag ska försöka använda snutten på samma sätt som jag skriver.
Så bloggen blir verbal ist. ;-)
Såhär betedde jag mig och såhär såg jag ut innan jag skulle iväg igår.




Haha. Aja. Det visade sig att jag inte behövde vara så nervös egentligen. Han va väldigt lätt att ha och göra med. Pratade mkt, va trevlig, berättade hur vacker jag va, tittade på film och drack rött. Japp, dötrevligt.
Eldar hämtade hem mig på natten, tack tack Eldiiisch!

Idag börjar jag jobba kl 16.30-21. Rätt skön tid ändå. Sen ska jag hem till syrran efter de och glotta på film en stund. Ska ju upp tidigt på fre morgon får att snacka med chefen i Lund ang jobb där ist. :-)
Faan vad kul.

Aja. Nu måste jag kila.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin du var!

2008-03-13 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback