Älskade dröm.

Alltså, hade världens bästa dröm inatt.
Jag hade sex med Bjön Gustafsson. Jodå så att.... ;-)
(Ger fingret som Mr Bean...vift vift.) Haha.

Alex ringde imorse. Liam hade ont i snoppen. Ja..så e de. Orolig blidde jag som tusan. Så jag stack tidigare från jobb och drog in till barnakuten på Lunds lasarett. Min lilla älskling hade gråtit sig till sömns i bilen av smärtan. Kissa va inte ens på tala så ont det gjorde på honom. Snoppen va röd och svullen. Lilla älskling.
Kommer in på akuten där en snäll sköterska titta på honom och undersöker han. Det blev konstaterat att han har fått en infektion under förhuden. Och dom "trodde" att anledningen kan vara för trång förhud. Alex hade de som barn oxå, så det finns hopp för lillen oxå, utan att behöva bli omskuren. Det är de sista jag vill min son.
Iaf. Han fick träffa 2 olika läkare som sköljde hans snopp och ja guuud vad hjärtat skreeeeek och grät. Så dom blev mer oroliga och ännu en läkare fick kolla på honom. Tårarna bara rann nerför min kind, det är såå kämpigt som mamma att se sitt barn ha så ont. Men det blev jättebra till slut. För han fick ju en Kapten Krok, krok. Han va jätteglad över den. :-) Äntligen kunde han kissa. Och nu e det mkt mkt bättre. Fick med en spruta hem som jag ska föra in under förhuden och spruta med vatten. Men huuur lätt är de tror ni när han blev så rädd idag? Man kommer ju absolut inte få röra honom. Så bästa sätt är att göra de när han sover. Krångligt, men bästa sätt.

Imorgon är vi lediga och ska återigen "försöka" gå en runda i skogen om vädret tillåter. Ser inte ut så på SMHI, men kan kanske lita på vädergudarna nångång *s*
Det blir fika iaf och ett frisörbesök för lillgrabben.

Nu ska jag lägga mig brevid min varma mysiga son och hålla om honom tills jag somnar. Han sover i min säng ibland. Vi både tycker det är mysigt att ligga och prata en stund innan vi ska sova, och faktiskt sova tillsammans. Så jag behöver minsann inte sakna ngn att älska och somna med, för jag kan aldrig älska ngn som jag älskar liam. Faaast jag vet ju att de inte riktigt är samma sak. *s*

Ajaa. Ska nannsen nu.

Puss Sverige.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han e min ;)

2008-03-17 @ 16:33:45
Postat av: Rebecca

Bjöööörn! :$ Haha, det verkar väl vara en "helt okej" dröm, om jag får säga det själv.. Hehe, =D
Åhhh, han är störtsöt ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback