UNDERBARASTE DAGARNA!!

Finns inga ord för dessa 3 UNDERBARA dagar. Mår sjukt bra och har fortfarande rysningar kvar i magen av lycka.
Anlände vid 11 på torsdagen. Tittade oss runt och de första vi tänkte va "Fy faaaan vilka hunkar här finns" därefter tänkte vi "Fy faaan vad mkt folk här e". Så vi njöt från de att vi la oss på kvällen, tills vi öppnade ögonen på morgonen. Jag ljuger inte när jag säjjer att var man än tittade så såg man sin drömprins (utseendemässigt ;-)) Jag och josse va typ skitglada, medan Markus va litta putt, hehe. Det bestod av 89% killar, så vi tjejer som va där klädde sig på samma sätt. Rockigt, slampigt och förbannat coolt. Vi gick omkring i topless från höger och vänster, tejpande bröstvårtor, mini, minikort, och många män sprang omkring helt näck. Det va de mest avslappande ställe jag nånsin varit på. Fy faaaan vad härligt. Massa massa fest från höger till vänster, spriten flödande, rockmusik överallt, FETA konserter.
Vi såg Judas Priest, Mustach, Def Leppard, Poison, Ratt, Whitesnake, The Poodels, Disturbed, plus en massa andra mindre bra band. Vilket ös de va på konserterna. Folk klädde av sig, slängde trosor på scen, hånglade från höger till vänster, hade SEX från höger till vänster, låg deckade från höger till vänster..asså, det finns inga gränser på en sån festival. Funderar staaaarkt på att dra till Roskilde. Vi får se om pengarna räcker till. :-D
Jag säjjer bara så att jag kände mig såååå hemma..och vi har redan bestämt med massa massa söta där att vi ska ses på samma plats nästa år. Vihar bytat nr, email och stuff.

När vi väl anlände till campingplatsen så skulle man välja vilken camping man skulle bo på av 2 stora. Vi valde en som hette Rockadise. Tyckte den såg heeelt okej ut ;-) Ångrar mig inte en sekund, vi valde lätt den bästa campingen. Letade och letade efter att få plats med vår tält bland alla andra tusentals tält där fanns. Jag hittade en ledig bit ibland andra småtält. Det första vi får se är att 2 pers sitter på sina brasstolar och bara asgarvar åt oss när vi kommer där med packning för 20 pers och att vi inte lyckas få upp vårt tält rätt, haha. Meen tills slut lyckades vi och då vågar dessa killar komma fram och presentera sig. Det visade sig att dom va från Skottland. Typ vääääääärldens sexigaste dialekt. Dessa killar va riktiga rockar killar. Kände direkt att den ena av dom flörtade med mig, meen ska säjja att det typ inte va den första på den korta vägen. Alla va på oss. Klart som fan de va kul..skitkul..en sån festival innehåller såklart en massa onenightstands. Så killar kämpar ju ;-) Iaf. Vi började snacka litta och en samtal slutade med Love is in the air. Dessa dagar har vi konstant umgåtts med dom
"Lee & Ewen"
hette dom. Lee va den killen jag började känna nåt för och han va totalt öppen för mig om hur han kände för mig. Han sa heeela tiden att han tyckte jag va den vackarste kvinnan i Sverige. Vet såklart att de inte är sant, men man känner sig ändå söt! ^_^
Så det har bara blivit en massa Engelska för vår del. Vi satt tillochmed i tältet och snackade Engelska tills nån av oss sa...Varför snackar vi Engelska? Haha. Man blev lixom fast, och tillslut började man to.m snacka skottish ;-) Har en massa grymt roliga bilder, men Josse har dom, så sätter in så fort jag fått dom. Åhh, måste bara skriva detta för det va så fint gjort. Jag tappade min läppiercing på campingen och det va omöjligt att hitta den. Fuck va lissen jag blidde. Ochd etta fick Lee reda på, så han letade upp ett piercing ställe och köpte en ny till mig. Så jääävla sött. Han ville inte ha pengar för de, utan sa bara "It´s my present for you Jessica, and i want you to remeber me every time you look in the mirrow" Det gjorde lite ont i mig, men samtidigt sjukt glad.
Det va såå jobbigt att lämna Lee när vi skulle åka. Sorgligt. Jag fick ett medelande skrivit på min söta brassestol.
 "To Jessica, the most wonderful and beutiful woman a ever met. Lots of Love. Lee *
Fällde en liten tår. Men vi bytte såklart nr och vi har messat ett par ggr idag. Just nu sitter han på flyget mellan Amsterdam och skottland. Och direkt han kommer hem ska han leta upp ett billigt flyg till Sevrige och bo hos mig 1 vecka. Det är sånna risker man är villig och ta när man bor så långt ifrån varann. Får se vad som händer och hur det går när han väl kommer hit igen :-)

Vet vad som är sååå jävla fukking hett?? När en kille med långt hår har Scarfs, leopardfärgarde tight med bara ett nitbälte och bar överkropp. Ehm..*Dregla* Lite The Poddels over it.
Saknar stället så jag kan döö. Längtar såå mkt till den 3,4,5 och 6.e Juni 2009. Ses kanske där? :-D


SWEDEN ROCK FESTIVAL 2008 ÄR SLUT Main2009.jpg


Publik rekord va där i år på hela 33200 pers. Inte fan illa asså!!

Fan vad de kommer hända mkt denna sommaren känner jag på mig. Har redan hänt en massa, massa.
Danmarks tivoli, Liseberg, Bakken, Tosselilla, Sweden Rock Fesival. På bara några veckors mellanrum och sommaren har precis börjat! (L)



Idag har vi varit på Vellinge Festivalen, Vellinge blomman och fikat och sen hem till mamma och hälsat på.
Därefter drog jag, Liam, Emely och Andreas och tog ett kvällsdopp i Kämpinge. Så jävla naaajz.

Imorron ska jag till piercing studio och köpa töjnings smycke till örat. Ska töja så jag kan ha en sånt där översnyggt smykce i.
 
[img]

 Fullkomligt älskar de. Sen har jag en stooor tatuering på på midjan och neråt. Fan vad snyggt de kommer bli.

Guud. Nu ska jag leta. Hörs sen gullisar.


Pussss

Lite roliga exempel på hur det såg ut ;)















Kääärleek!




Puuuussss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer precis från festivalen & det du beskriver/visar bilder på tillhör de extrema undantagsfallen..., Var du verkligen i Norje, Sölvesborg? Jag var där och det verkar inte vara samma festival som du var på...

2008-06-08 @ 23:31:40
Postat av: Jessica

Okej. Du måste ha gömt dig, eller haft sjukt tråkigt. Tycker bilderna tillhör de mildaste lagen. Riktigt mild. Eller så va vi helt enkelt inte på samma campingplats. Trisst du inte fick uppleva det jag gjorde. Fullkomligt älskade det!

Postat av: Jessica

Okej. Du måste ha gömt dig, eller haft sjukt tråkigt. Tycker bilderna tillhör de mildaste lagen. Riktigt mild. Eller så va vi helt enkelt inte på samma campingplats. Trisst du inte fick uppleva det jag gjorde. Fullkomligt älskade det!

2008-06-09 @ 22:18:09
URL: http://wiren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, då förstår jag. Vi sket i campinglivet, men njöt av MUSIKEN!

2008-06-10 @ 07:59:31
Postat av: elisa

moget o kommentera då namnlös. hon skrev ju att hon varit på campingplats o det e ju där det händer. Kul o läsa din blogg Jessica.

2008-06-10 @ 12:15:51
Postat av: Anonym

Jag kommenterade det som skrevs om konserterna, inte om campinglivet ("Vilket ös de va på konserterna. Folk klädde av sig, slängde trosor på scen, hånglade från höger till vänster, hade SEX från höger till vänster, låg deckade från höger till vänster")

Det var ingen kritik, jag bara undrade om vi varit på samma konserter. (..vad det nu har med mognad att göra???!!!)

2008-06-10 @ 15:22:34
Postat av: Jessica

Elisa: Tack vad kul & höra:)



Anonym: Jag menar generellt överallt. Inte just bara på konserterna. Folk hade sex på stranden, på campingen, hånglade här och var, men även inne på konsert området. Då måste du missat Def Leppard om du inte sett ett par rosa hipster som han snusade på efter dom blivit uppkastade på scen. Även Poison fick ett par trosor i handen. Vet dock inte vilka du såg. Aja. Ha de!

2008-06-10 @ 19:19:00
URL: http://wiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback