Sjuka grannar!

Jag har en granne till höger och en till vänster. Har gett min vänstra granne ett namn..IDIOTFANSKAPET!!!
Han spelar musik sent inpå måndag, tisdag, onsdag, torsdag nätterna. DET låter jag gå förbi.
Han sitter och hostar äckligt, snorar, harklar, gör konstiga ljud för sig om nätterna. DET låter jag gå förbi.
Han sitter och runkar om nätter. DET låter jag gå förbi.
Att hans lägenhet stiiiinker gammal röv när han har fönstert öppet och går in till mig. DET låter jag gå förbi.
Att han sätter upp brädor på sin sida av balkongen så att min katt inte ska kunna hoppa över är heelt okej.
MEEEEEEEEEEEEEEEEN, när idiotfanskapet sätter upp SPJUT på toppen så att min katt ska dö om den försöker hoppa över. DEEEET går jag inte förbi!!! Han försöker döda min katt för faaan. Äckliga jävla gubbjävel. Om min katt skulle få för sig att försöka hoppa över detta (inte så häga) hinder, så kommer hon få alla spjut genom sig.
Jissa hur lack jag är. Pappa sa åt mig att låta det vara tills han ringt Vellinge bostäder. Men hur jävla lätt är det då??
Jag är ingen människa som låter det gå förbi. Tänker faktiskt när det blivit mörkt att klippa av alla toppar på nåt sätt. Så det inte är spjut längre. Han e ju sinnessjuk. Sjuka jävel!

Aja nog om de.

Idag ska jag försöka få nåt gjort.

:)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

skjut grannen för fan!!! sådana människor förtjänar ej att leva!

2008-06-21 @ 17:52:05
Postat av: Anonym

Och det gör dom som skjuter människor då??

2008-06-21 @ 21:37:59
Postat av: Jessica

Var fan är det relavant i detta samtalsämne? Ska vi sitta här och dra upp allt som människor bör skjutas för? Vi snackar om min sjuka djurdödar idiot nu!

Postat av: Anonym

djur eller en människas liv oavsett vad människan gjort så är det mer värt en ett djur.

Har han dödat nått djur? Du vet att det är förtal du håller på med. Och det är straffbart enligt svensk lag. Tror dock inte att sätta upp hinder på sin balkong är straffbart så just nu så är det bara du som e ute och cyklar iof rätt vanligt när det gäller dig......

2008-06-22 @ 18:00:33
Postat av: Linnea

Jag tycker grannen gör rätt. Vill han ha spjut på sin sida så är det upp till honom. Vill han inte ha grannens katt hos sig så är det ju ditt ansvar att se till så att katten inte hoppar över.Din katt, ditt ansvar.

2008-06-22 @ 21:05:31
Postat av: Jessica

Haha jag dööör. Fy fan. Hur gammla är ni? Inte ett skit jag skrivit är "olagligt" och bla bla bla, som ni försöker tutta i mig. Lägg ner projektet tjejer och mogna ist.

Linnea: Du verkar ju vara en rätt korkad brud. "Grannen gör rätt", herregud. Grow up, du verkar ju lika sjuk som han själv. Min katt, mitt ansvar. Precis. Just därför tar jag tag i detta för att han spjut på sin balkong i avsikt att döda ett djur ÄR olagligt!!!! Har kollat upp det med Vellinge bostäder och dom ska ta tag i saken gensat på måndag. Så lessen tjejer, denna gången förlorar ni. Fy fan vad lack jag blir. Jävla djurplågare hela högen!

2008-06-22 @ 21:48:37
URL: http://wiren.blogg.se/
Postat av: Emelie

"vill han ha spjut så.." Ja men OKEJ. då kan ju Jessica gå och sätta upp typ ett laddat gevär riktat mot hans balkong. "Vill hon ha gevär så..". Tyvärr funkar inte det riktigt i längden. Men folk som inte är allmänbildade har inte en aaaning om vad gäller och inte gäller. Hur kan man välja att stå på den idiotgrannens sida?? Visst, man ska kanske se till så att katten håller sig på sin tomt men hur lätt är det?? Man får INTE lov att göra hur som helst bara för det. Att sätta upp spjut är nog ytterst olagligt. Om man läser hela Jessicas inlägg om hur den här människan beter sig så kaaanske kaaanske man förstår vilken sorts typ han är.

2008-06-23 @ 00:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback