Ni bad om bilderna :-)

Hej alla glada.

Här sitter en trött Jessica med lite tårar i ögonen. Mest för att jag precis fick en låt som Lee skrivit till mig.
Han spelar trummor i ett band, men även skriver låtar. Han har påbörjat en låt...till mig. Texten rörde mig som fan. Faktiskt. När man saknar en människa som jag saknar honom och sedan får en sån här sak, blir man så rörd.

THE ROCK AND ROLL IS OVER

THE TIME IS NEAR

DON'T SHED FOR ME DARLING ONE MORE TEAR

WERE MILES APART BUT I CAN FEEL YOU NEAR

BLAZING SUNSHINE THEN COLD DARK NIGHTS

HOW I LONG FOR YOU TO HOLD ME TIGHT

LET ME SEE YOU BABE LET ME SEE YOUR EYES

ONE THOUSAND DIAMONDS IN THE BLACK SPACE SKY

NO MATER HOW FAR

NO MATTER HOW NEAR

ILL BE WAITING HERE FOR YOU

YOUR SKIN SO SOFT

YOUR HAIR SO GOLD

BE WITH ME FILL THIS EMPTY HOLE

BECAUSE I CANT GO ON ALONE

OUR SHORT TIME TOGETHER

WISHED IT NEVER END

CAN'T WAIT TILL WE MEET AGAIN

MAKE LOVE SO LONG UNTILL THE MORNING COMES

THE DISTANCE CLOSES IS THAT SONG WRONG



Vad tycks? Visst är den bara så vacker. *snörvel*
Längtar som fan tills jag ska åka!! :-D


Iaf. Fick några av mina bilder idag. Bara älskar dom, även om man kunde haft bättre ansiktuttryck :-) Aja..jag är nöjd iaf.
Ska få en CD skiva med alla bilderna hemskickade på posten.
Jag är inte den som är "den", och vågar visa mig i underkläder på nätet. Kunde lika gärna varit en underkläders modell på H&M, eller hur. ;-) Här avslöjar jag vissa kroppsdelar, men det bjuder jag på.
Haha. (Elaka kommetarer undanbedes om ni nu känner att ni har behov av det, vet att jag inte är smal, eller har världens snyggaste kropp, men älskar min kropp med tanke på att jag faktiskt haft ett barn i magen, och kan inte vara mer nöjd än vad jag är)

















Haha.japp. Då har ni sett min fula rumpa oxå ;-) Ska säjja er att det fan inte är lätt att modella. Man tror det är så enkelt när man ser de, men sålänge man inte ser vad man gör och hur det ser ut är det pissvårt, speciellt när man har solen i ögonen, eller den här feta reflexsaken i ögonen. Haha. Men de va det värt *s*

Aja..lite kul och ha sånt här när man e 80 och skrynklig och ful som stryk.


På tal om nåt annat. Vet huuuur jävla mkt det...hör och häpna.."Haglade" i lund idag. Ja..det är sant. Det faktiskt haglade mitt i Juni månad. Sånt piss. Men 5 minuter senare kom solen...Svensk midsommar? Jepp!

Aja. Nu ska Jess hoppa i säng. Upp kl 05.30. ÖRRK!


Puss alla glada! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju en jättesund och fin kropp!Fler modeller skulle se ut som du gör

2008-06-17 @ 08:17:03
Postat av: Anonym

Bilderna är hur fina som helst du!

2008-06-17 @ 09:27:15
Postat av: Carro

många skulle vilja se ut som du. jätte fina bilder.

Postat av: Anonym

snygg kropp o typ världshistoriens snyggaste ben :) nu väntar vi bara bild på lee. kram!

2008-06-17 @ 12:38:52
Postat av: Therese Palm

Snygga bilder!!

Baddräkten på bilderna är det den du snackat om innan?? (Din nya)?? SNYGG iallafall!!

Kram

2008-06-17 @ 18:07:57
Postat av: Anonym

har du silikon?

2008-06-17 @ 20:01:42
Postat av: Anonym

Posta mera! Du är super vacker!

2008-06-17 @ 21:46:32
Postat av: Anonym

Vem tog bilderna och varför? Ska de vara med någonstan eller beställde du dem för din egen skull?

2008-06-17 @ 21:48:41
Postat av: Anonym

Hallå du är en super modell det får du fortsätta med SKIT FINA BILDER

2008-06-18 @ 16:47:26
Postat av: Anonym

Riktigt pinsamt. Seriöst.

2008-06-18 @ 23:18:06
Postat av: Jessica

Pinsamt för dig möjligen. Seriöst. :)



Tack alla andra, jättekul att höra. Man blir ju faktiskt glad ;-)

2008-06-19 @ 03:33:02
URL: http://wiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback