Litta shopping.

Igår unnande jag mig själv ett och annat. Så jävla najz.

Börjar med litta parfym info.
Köpte Paris Hiltons "nya". Can Can. Den är nästan lika god som den förra hierless. *Mumma* Godisparfym rakt igenom.
Fick även lite prover med mig. Guccis nya Gucci. Luktar sur tant all the way. Ick! Inge bra alls.
Naomi Campells nya Seductive Elixir. Luktar friskt på nåt sätt, men ändå den där mystiska mörka doften, som jag bara älskar. Meen, ingen jag skulle gå och köpa själv.
Kylie Minogues nya. Showtime har en vääldigt speciell doft. Luktar väldigt mörkt, nästan som lakris, men samtidig så har den en häftig ljus doft som kommer fram då och då. Skulle nog kunna tänka mig köpa den. Antingen gillar man den eller så gör man inte de.
Fick även prov på DKNY Be Delicious den gröna. Men den har jag sen innan och fullkomligt äälskar den.

Ja, där fick ni lite info för er parfymfreak som mig. Jag köper hellre ny parfym än ny tröja. Sjukt? Ja..kanske. :-)

Kirrade även lite spännadnde kläder och småsaker igår.







Gwen topp sv/rosa

Älskar Emily. Så jag e heeelnöjd :-D Skorna är jag dock helfrälst i.

Hittade även en sjukt söt tröja till lilleman.

My mom rocks

Hehe. Köpte en likadan fast där står "My Dad". Sen har jag köpt ett ascoolt barn läderarmband och ett bälte med massa hängdes döskallar på som han ska ha hängades över sina jeans. Helnöjd med gårdagen fix!

Idag ska jag klippa mig..."Igeeen" Det blir ju fan aldrig rätt i nacken. Betalar 400 hit och 400 dit för skitjobb. Och gårt bara hos de "dyra", så denna gång ska jag till en helt vanlig frisör och se vad dom gör för skillnad. Fick en tjej som va bäst på nackar. Så vi får fan hoppas de. *Arrrrrgg*

Vet ni vaaaad? Den 9.Juli åkter jag till SKOTTLAAAAND!!! Jodå så att...Ska bli så jääävla kul!!
Hans föräldrar är helt ivriga på att träffa mig. Dom såg mig över camen och skrev till mig att jag va väldigt vacker. Hans pappa gjorde tummen upp, haha :-D Så jag åker från Köpenhamn direkt till Eidenburgh. Är så jäääkla glad!!
Meeen vill klargöra för mig själv och er andra att detta inte behöver bytda nåt i mitt kärleksliv. Jag behöver inte bli kär, det behöver inte bli nåt, jag behöver inte skaffa pojkvän. Gör detta för att SE om de finns en chans. Och för att få åka till Skottland. Det är rätt häftigt det där ;-) Men jag saknar honom så de gör ont i magen, så det gör att jag faktiskt tar mig dit.

Nu ska vi ner till Mimmas och fika, sen förhoppningsvis möta Jenny och Moa och ta en god glass.

Hörs sen alla glada!! :-D


PUUUSS!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så spännande :)

2008-06-12 @ 16:24:24
Postat av: Anonym

så jävla snygga skor ;)

2008-06-12 @ 23:35:34
Postat av: d

vill ju se hr han ser ut =)

2008-06-16 @ 16:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback