Lite nya bilder!!

Fast dessa bilderna är sånna där "floppbilder" som bara blev såå fel. Fan vad vi skrattade. Det va sjukt svårt ju. Haha.















Finns en massa andra oxå. Men dom är lixom exra "porriga". Jag gjorde bara som kameramannen bad mig. "Tryck upp brösten mer Jessica, sära mer Jessica, visa kameran att du älskar detta. Jag bara garvade hela tiden, för jag va inte såå bekväm direkt. Men kameran fångade ändå en hel del bra bilder trots allt.
Så där finns ett par där jag bokstavligt talat trycker upp brösten och en egentligen perfekt "miss wet t-shirt bild" ;-)

Men men. Kul och få ha sånt här iaf.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att dessa är lika fina som de andra. Plus du ler! Kan vi få se resten? ;-)

2008-06-20 @ 12:32:03
Postat av: Evelina

Jag tycker oxå att dessa bilderna var lika fina,nästan finare =)

2008-06-20 @ 12:55:07
Postat av: Anonym

Finare faktiskt!

2008-06-22 @ 09:39:04
Postat av: Anonym

silikon?

2008-06-22 @ 16:56:30
Postat av: Julia

Super snygg som vanligt den som kommenterade dina sista bilder är en svartsjuk brud som önskar hon sett ut som dig.

2008-06-22 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback