Jessica info.

Haj alla glada.

Nyss hemkommen från en lång dag. Först en fika på nyrenoverade Mimmas. Väldigt fint, plus att dom fått alkoholtillstånd. Såg den kalla Xidern i kylen..och blev sååå sugen. *mumma* Tänkte hiva i mig några på lör när matchen startat. Även om jag e 80% på att Spanien tar oss. (Schyy)
Drog till Jenny och Moa och hälsade på och mös med min lilla systerdotter. Hon blir bara sötare och sötare för var dag (L). Sen blidde de en runda till Lödde för jag skulle klippa mig. Och kunde inte bli mer nöjd. Så jävla naaajz. Älskar min lugg som hon fixat och "hackat" till. Så nu ser det inte så påtvingat ut med snelugg. Där bak blev precis som jag vill ha de. Tackar!! Så nu ikväll ska jag ge mig på att slinga mitt hår själv. Jisses, att jag bara vågar. :-S Meen de blir nog bra.
Inskaffade även en sjukt bra hårprodukt. Bed Head - Creative Genius från TIGI.




Dösöt med massa glitter i oxå. Passar perfket för mitt blonda hår.
(Luktar så gott oxå..tropisk doft med slag av Kokos)

Tänkte sätta in en bild på min nya frilla när det är färgat och klart.
Nu ska jag mysa lite med min snart sovandes son. Sen blir det tv för hela slanten. Ally väntar så snällt. :-)
Men först ska jag beställa nya heta underkläder på nätet. Ni kan ju få ett smakprov senare även där *s*


Imorgon händer de mkt. *Ler* Längtar...
Meen kan inte sluta tänka på Lee. Han ringde innan och att höra hans röst med den dialekten får mig att rysa i hela kroppen. Alla dessa slang, förkortningar och gud vet vad på en vanlig engelska. Det gör mkt.
Skriver av exakt samma mess som jag fick imorse så får ni se vad jag menar :-)

Hey. Hows you? Last night was so cold, colud have done with you, cuddle close to me. Alot of Love, and miss you lots. txb babe. XX.

Såå det tar lite tid innan jag hajjar vad fan där egentligen står. Och detta är milt, haha. Har bett honom att inte använda så mkt slang, då jag inte hajjar de. :-)
Söt e han!

Hörs senare ikväll!



Puuuuss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud alltså vad söt du är :)

2008-06-12 @ 23:07:00
Postat av: Anonym

oj, vilken bild! Vacker

2008-06-13 @ 16:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback