Idioter finns de gott om.

Gokväll alla glada.

Nyss kommit hem från jobb typ och hämtat hem min älskling. Så jävla skönt att ha honom hemma igen.
Imorgon är vi lediga och fullspäckad dag. Ska hinna med storstäda hemmet, träffar syrrorna och lilla Moa, fika med Josse, träffa mamma min och ja..hålla kväll. Härligt.

På fredag ska jag och liam passa Moa. Hon ska sova hos moster för första gången..kuuul :-D Dock längesen man va tvungen att gå upp mitt i natten för att mata bebis, men ska bli kul. Älskar den lilla tösen.

Asså..mitt förra inlägg ang min idiotgranne.
Folk försöker tutta i mig att det är straffbart att berätta om de. Lägg av. Skulle jag få 10 års fängelse för de eller? *sucka* att folk bara orkar lägga näsan i blöt. Och det siiista jag trodde va att jag skulle få kommentar om att ngn håller med mig granne att vilja döda min katt och att dom skulle gjort samma sak. Jag är förvånad att det finns så sjuka människor på denna jord..eller kanske inte. Aja. Tur man inte bor i närheten med dom personerna, för det hade varit krriig!
*Spotta på*

Blir så ruggigt lack när det handlar om djurmisshandel och döda djur för nöjes skull. Sånna människor borde inte få leva! Det är min åsikt. Svälj den!


Nog om dom idioterna. Nu ska vi hålla kväll. Ha en trevlig kväll resten av er.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Angående husdjurslagar: "Om" jag (älskar katter) skulle ha problem med grannens katter, så är det MITT ansvar att göra så att de inte vill gå in på min tomt, balkong etc. UTAN att skada djuret.

Det är åtalbart att på något sätt skada någons annnans husdjur! (Har en god vän som arbetar som jurist i just dessa frågor)

Jag brukar läsa din blogg Jessica, varför vet jag inte eftersom du som person står mycket långt ifrån mig gällande åsikter, moral mm, men i detta fallet har du alldeles rätt OCH det är INTE förtal det du skrivit. (jag läste inget namn, du berättade om du upplever situationen)

2008-06-22 @ 22:45:58
Postat av: Jessica

Tack tack för de, bra sktivit.

Ja, konstigt att du då läser min blogg?! Men min blogg är att jag berättar om mitt liv och vad jag ska göra härnäst och gjort osv osv osv. Väldigt sällan Åsikter och moral kommer på tal i min blogg, så det kanske är de som intresserar dig. Vem vet.

Postat av: Anonym

håller helt med dig jessica!! hata människor som plågar djur. dem e oskyldiga och kan inte försvara sig!!

2008-06-23 @ 00:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback