Hammarspark!

Idag blir de en massa saker som händer.

Vaknade lite tidigare idag eftersom syrran ringde och väckte mig..tack milla..*grr*
Aja..Jag, pappa, Camilla och Eldar ska till Hammarspark senare. Åka litta karuseller, men mest för marknaden och munkarna skull ;-) *Mumma*
Får se om man hittar nåt skit. Ska även få mina paket av milla från thailand..tihi. Spännande.
Måste hitta en midsommar krans idag...det är ett MÅSTE! Brukar finnas till försäljning vid ICA i Limhamn.
Ack vad kul vi ska ha idag!! :-D

Satt och tänkte på en sak. Det är ju faktiskt sol ute??!! På Midsommar. Rätt ovanligt det där.
Och idag blir ex antal tusen svenskar inte glada trots allt. För om de regnade på midsommar så skulle dom få pengarna tillbax för deras "Hästens säng" inköp. Stackars..;-)
Aja..inte lätt det där, men risken man får ta!

Snackade precis med lilleman. Dom är i ngn stuga och ska fira midsommar där.
Glad midsommar min son. Älskar dig över allt på denna jord!

Är ju ett par av er som ville se hur Lee ser ut. Och det ska ni få göra här.
Många har reagerat på hur han ser ut för att vara mig..Men hallå? Ingen på denna jord kan påstå att Lee inte har ett ooootroligt ansikte, otroooligt leende, otroooooooooliga ögon. Titta bakom allt hår och föreställ er hur fukking söt han är. Btw, så tycker jag långt rockigt hår oxh rätt hett ;-)





Här va nån bild på honom. Ja..vi alla har olik smak, men i mina ögon är han asläcker! ;-)
Och denna killen gillar mig verkligen så sjukt mkt. Han är fullständigt galen i mig och gör allt för att jag ska komma till Skottland. Så nu har han bokat och betalt resan. *Wiiie* Ska bli hur kul som!! Längtar!





Yepp yepp. Som ni ser hade vi huuur kul som helst ;-) (Kolla in inte vårt ickke duschade hår på 3 dagar)..haha. Fy faaan. Speciellt Lee har väldigt problem med sitt hår. Det lockade sig så skitigt det va. Haha. Men sånt tillhör rockfestivaler. Vi sket fullständigt hur fula vi va och hur illa vi luktade. *asg*..(Nästan).


Neej töser och pågar. Nu ska Jessica in i dushen.

Om vi inte hörs senare, så ha en UNDERBAR MIDSOMMAR på er alla. :-D

Pusssss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättesöt kille :)

2008-06-21 @ 14:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback