Haj haj haj!

Morrn alla glada och pigga.

Ikväll är det stora saker på G.
Vi ska börja med att se matchen på Möllan. Alltid trevligt :-)
Sen ska vi vidare ut på kvällen. Oxå sjukt kul. Va ett tag sen jag träffade dessa vänner.

Just nu ska jag och liam en runda till Ikea och tjecka lite, sen ska vi ta varsin god glass.

Har precis beställt en ny tröja som jag bara fullkompligt gillar. Som många vet är jag frälst i The Poodles. Så jävla heta allihopa och deras musik är så jävla grym. Kolla så söt tröja jag beställt på deras hemsida.

Nåväl. Nu ska jag in i duschen och få rätt på mitt hår som jag somnade blött med. Inte bra alls :-(

Kaaaanske kan jag tjänta stora pengar snart!? :-D

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygg design :) Passar dig perfekt.

2008-06-14 @ 17:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback