Bloggtorka!

Hej alla.

Har inte skrivit på ett tag. Har bara inte haft tid över.
Knappt tid nu heller för den delen, men måste ju visa att jag lever.
Är rätt glad för tillfälligt, vissa saker som bara flödar in nu, så man kan leva gott :-)

Precis vaknat. Behövde en rejäl sömn, tur man har en son som sover lika länge som en själv *s*. Men hade lilla goa Moa här över fre-lör och en hostande Liam, så hela den natten satt jag uppe. Så igår va jag så trött att jag hade blodsmak i munnen för tusan.

Har hänt massa massa saker, som jag ska försökra orka berätta om senare.
Idag ska vi först till Bauhouse och köpa en förlängsningslang till min nya tvättmaskin som jag inskaffat.
Även en ny bänkdiskmaskin, som jag tänke ge syrran och eldar och sen en skitsnygg stor garderob till mitt sovrum.
Sen efter bauhouse ska vi till Lilla torg på en mysigt resturang (kommer ej ihåg namn) men dom har massa goda pastarätter där. *mumma*

Sen ikväll ska jag träffa en kille som jag inte träffat på några år. Vi ska ta en god bit mat och sen bio ikväll.
Ska bli kul och träffa honom igen. Han är gudasnäll...och söt ;-)

Jaa..på söndag är det dop för lilla tösabiten. Jag och Camilla ska läsa en dikt tillsammans. Myys.
Ska sätta in den när jag hittat den, haha.

Om 2 veckor åker jag till SKOTTLAND!!! Fan vad kul det ska bliii ;-)

Nepp, nu måste jag kila.

Puss!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback