Älskade värme.

Är sååååå avundsjuk.

Idag åker min syster med sambo till Thailand. *Grr*
Ville så gärna med, meeen en annan gång. Dessutom åkte mina andra vänner till Turkiet igår, oxå fuuuusk!!
Meeeen återigen en annan gång ;-)

Föör på TORS är det jag och Josse och Markus som ska ha SKOOOJ.
Sweden Rock Festival är det dååå! :-D

Vet ni vad. Imorgon ska det bli TJUGOFEEEM grader. Jag ska till stranden med några från jobb. I Falsterbo förståss. :-)

Igår & idag hade jag fruuuuktansvärt underbart. Romantiskt, mysigt, kul, härligt..gud vet vad.

Berättar mer sen. Ska lägga mig nu..för jag är UTMATTAD!


Aja, ses imorron. Puuussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med den rike killen, försvann han bara??

2008-06-02 @ 12:03:38
Postat av: Jessica

Ja, i stort sett. Jag valde att få honom försvinna. Det blev för mkt, för intensivt och ja..för mkt helt enkelt. Så, det va några roliga veckor, men där fick de va stopp. :-)

Postat av: Anonym

Haha yeah right

2008-06-06 @ 10:46:34
Postat av: Jessica

Öhh? Ja? Han ville såå ha mig, så tror att de va mitt beslut, ja. Puss

2008-06-08 @ 01:23:12
URL: http://wiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback