Alltså detta är pinsamt!

Vet ni vad??

Jag har PRECIS vaknat!!! Jo det är sant. Tittade på kl och 19.00 stod det på telen. Asså...jag flööög upp, ringde alla som både ring och messat under dagen. Vafaaaan, sovit bort hela torsdagen, detta är ju inte friskt. Och jag kom i säng innan 4 för den delen oxå. Så jag fattar inte ett dugg hur jag kan sova såhär länge? Där ser man vad som händer när man stänger av alla ljud runt om sig. Aldrig mer ;-)
Jahapp. Vad ska man nu göra då? Ingen Liam, fult väder, Midsommar imorron..Nåt skit måste de väl finnas och göra. Kanske kan laga en god middag åt mig själv. Låter sjukt gott. Lite nypotatis (med dill såklart), smörstekt sparris, en bit god kött och gräddfil. Visst fan lät det gott? :-P

Imorron är de midsommar som ni alla vet. Först blir det middag på Jensen bakgård, mm..gott gott gott. Sen blir det husfest nånstans i Malmö. Ska bli sjukt trevligt ;-)

Nä, nu måste jag göra nåt vettigt.


Hörs senare!


Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

sömntuta :)

2008-06-19 @ 23:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback