Hur man "gör" en malungsvecka. :D

Hej alla.

Nu e jag tillbax.

Äntligen kirrat videona och bilderna.
Min fukking kamera har fått regn i sig, så många bilder och video har försvunnit..mögel oxå säger jag.

Det tog sin lilla tid att ge sig av upp. Men sov inte en blund på alla dessa timmar, utan njöt varenda mil..alla 70 mil.
Att man kan ha så kul i en bil så många timmar beundrar jag. Men åkte med ett gäng härliga killar om inget annat.
Mats, Martin (mats bror), en Mtas till och Joakim. Sen träffade vi massa där uppe oxå från oliak städer. Alltid lika kul att lära känna nya människor. :-)
Det har blivit till 90% supande, skrattande och festande. Har trivs som fisken i vattet.

När Danne Stråhed spelade så va jag såklart där. Victor såg mig och jag fick en söt vinkning. Efteråt kom han ner från scen och gav mig en jättekram (obs att vi inte träffats på ett bra tag). Han e huur söt som helst och vi bestämde vi skulle umgås lite.Bandet packade ner, för att packa upp i de stora tältet ist där dom skulle spela senare på kvällen. Så jag hängde med Victor, danne och hela bandet för att käka lite och kolla runt. Trevligt trevligt. Sen va det dax att bege sig tillbax till killarna på campingen, där kvällen fortsatte sin fest. Sedan drog jag igen för att se Dannes långa show. Sjukt kul. Dansade som fan och njöt av att titta på söta victor när han lirar sin gitarr där uppe. *MUMMA*..Tråkigt som fan så hade jag glömt kameran på campingen då. Men men. Efter showen så bestämde vi att vi skulle ses inne på dansbandsområdet, och så blev fallet. Hade sjuk kul där inne oxå med alla fulla glada.Är förvånad hur mkt sprit Mats och hans bror tål, jisses, men, dom är nog vana känna de som, hehe. Inte sant M?
Vi hade satt en fin skylt där bak & fram på bilden. "Vi ses väl vid bullsjön"?! (där vi campade) och sen då Dansbandsvecka i Malung. Så jävla ball :-)

Fest, sprit, vänner, nakenbad, fyllerundor, dans, musik, pissande, blottning, allsång....gud ja!

Lite svårt att beskriva med ord hur kul vi hade de, så här kommer videosnuttar ist. Kolla in och njut.


På vägen upp. Äntligen börjar vi närma oss. Så korkar upp för fullt med allsång och sprit.



Äntligen framme. Packat upp tält och hela köret, satt oss ner för att förfesta inför Tom´s bar, som då va så sjukt jävla kul.
Fulla som fan ägde vi stället!


Här har vi kommit till Tom´s bar och jaa..som ni ser och hör så har vi inte tråkigt direkt. Och detta va tidigt på kvällen, sen
va där smockfullt. Låten som ni hör oss sjunga i bakgrunden va vår skålarsång. Som vi hörde hela vägen upp, aldrig hört den innan och den har ingen som helst handling, bara jävligt ful, just därför blev den så poppis, haha.
"Rida rida get, en glad analfabet. Leva, leva livet, ute på savannen. SKÅL"
 


Här får Mats sjuuuk fart och bara slänger av sig kläderna och tar helgens första dopp. Jiisses..aldrig skrattat så mkt. Sjukt kul hopp, trisst jag missade de ;-)


Allsång och härlig fylla. Faaan vad mysigt och kul vi hade de. Massa hyss.




Haha, helgjutet. (ookeej, om jag säjjer såhär. Kameran pajjade många bilder och videosnuttar. Denna bilden är pajjad, men tänk er att skylten sitter ihop i mitten av rutan, haha)


Kolla den utsikten precis utanför våra tält (L)


Mys.


Den här mysiga lilla båten skulle köra oss till en Pizzeria i stan. Men vi valde att äta på campingen ist. Schyssta killar.


Dvs säga här. Helmysig liten uteplats. Här e mer festsugna än nånsin ;-)


Vacker, inte sant? *Jisses*


Mys. Fulla och glada :)


Kärlek, haha. Söta dom e.


Här har vi raggat upp våra grannar och killarna hittade ett picknic bord som dom flyttade tvärs över hela campingen så vi alla skulle kunna sitta och supa. Starx efteråt blev det utökat med ett trevligt par fårn Holland.


Jag & Martin.


Tror ni ngn jävlats med sin polare? Haha. Där skulle inte jag vilja titta in. Fy fan. *Örk*


Haha. Mats tyckte han skulle få roa sig efter en massa timmars körande på matrasten :-D Det va han värd, haha.



Ja. Behöver jag säjja mer?

Tack killar för en härlig helg.


Pussar till er!

Kommentarer
Postat av: Reneé

Oj vad avundsjuk jag blir :)

Ni ser verkligen ut att ha haft en underbar helg.

Kram

2008-07-22 @ 11:20:10
Postat av: Anonym

Fan vad kul ni verkar haft d :)

2008-07-22 @ 12:54:21
Postat av: Martini

Balla bilder o filmer :)

Vi är halvdanska, det är därför vi kan med spriten!

Men den andra Mats var inte helt dålig heller. Jocke däremot, har aldrig kunnat o lär sig aldrig!

PUSS

2008-07-23 @ 12:13:32
Postat av: Jocke

Tack så mycket för denna underbara helg, den var helt makalös, tack vare det härliga gänget. Det är som jag alltid har sagt en dirigent är ingenting utan sin orkester haha! Martin DU!? Jag söp som en gnu det var bara det att det inte märktes på mig eftersom jag var full hela resan se och lär PUSS PUSS! Ps/ Vilken jävla fin blogg du har Jessika =)

2008-07-23 @ 22:48:48
Postat av: Jessica

Haha. Tack tack :)



Martin: Jo, jag blev ju sjukt chockad hur mkt en människa kan få i sig utan att trilla av stolen. Men ni 2 lyckades rätt bra, och ja..om det beror på att ni är halvdanska, eller bara väldigt tränade är en annan femma, haha.



Jocke: Tack själv. Den va underbart och skitkul. Jag "tyckte" faktiskt det såg ut som du va i full gång hela tiden, men din fylla märktes inte så tydligt som de övriga, haha. Host host

Vi får träffas snart igen och festa innan sommaren är slut ;)



PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback