Roadtrip & dansbandvecka :-)

  Spontan & Fri!




Hej alla glada.

Vet ni vad. Här har ni en tjej som är väldigt spontan och bara älskar det med mig själv.
Nu åker jag till Dansbandsvecka i Malung. Vi ska ha en roadtrip upp. En jäkla bit..haha..Dalarna ;-) Tar ca 8 timmar och köra i sträck.
Ska upp med ett gammal "Ex"..eller ja, vi blev aldrig tillsammans, men Mats heter han, för er mina vänner, som vet vem han är :-) Han frågade mig om jag ville med dom upp, ochja bara..jaa..LÄTT! Känner
 bara 1 ½  (hehe), men det tar nog inte så lång tid förrän man lär känna de andra. Berättade för Victor (Dannes stråheds son) att jag skulle upp. Han bara e det saaant? (Dom spelar ju där på lör kväll). Så han ville träffa mig, så det blir fest för hela slanten. Kul för honom oxå att känna ngn där utöver sin pappa och bandet. han blev iaf glad.

Så då har man i sommar varit på 2 ställen av musik jag bara älskar. En rock och en dansbands vecka *s*
Vi åker upp imorron bitti och hem söndag kväll. Lagom. Sen ska jag hämta hem mitt troll på måndag. Alex ville ändå ha honom mellan sön-mån eftersom han har semester och fyller år på mån. Så då kan man sova ut lite. Lär ju inte få mkt av det där.

Men ack så kul jag ska ha. Håller på att tvätta och packa nu. Måste fassen snart sova..upp kl 07. Kan ju dock sova i bilen :)

Nej alla glada. Vi hörs på söndag när jag kommer hem, så ska ni få saftiga bilder.

Pussss. Ha en trevlig helg...

:-D

Kommentarer
Postat av: Milloo

Jekla Apa! Vem ska jag nu spela alfapet med? KOM HEM FÖR BÖVELEN. mjau.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback