Underbara gårdag!

Igår hade jag en av de mest mysiga kvällar på evigheter.

Vi anlände i limhamn där Dan bor. Han mötte upp oss och vi började dejten med en lååång promenad ner till sibbarp, där vi hittade en kanon lekplats och genast började leka för fulla muggar. Svettas gjorde man, men kul hade vi. Ni ska få en videosnutt på de. Sedan tog vi en glass vid vattnet ocht ittade på fåglar och båtar i solnedgången. Liam kände sig snabbt trygg hos Dan och det kändes bra för oss alla 3. Dan va gudabra och go med liam. Vi matade ankorna med överblivet rån från stuten och letade fiskar & maneter. Det va riiiktigt mysig, och jag kände att jag trivdes i dans sällskap. En gentleman på hög nivå, och en riktigt livsnjutare, vilket jag fullkomligt älskar.
Efter en stund där gick vi vidare och tittade på mer båtar, plockade blommor, mös, pratade, skrattade och gick och gick. I över 2 timmar vandrade vi runt i det fina vädret och bara njöt. Man märkte på långa håll hur mkt lima gillade detta, för han har en förmåga att prata i sönder sig själv när han e glad. Titta mamma, titta manna titta mamma, titta dan, titta mamma, titta dan. Haha. *Älska* (L)
Iaf, på väg hem. Jag & Liam tog varsin korv, va väldigt hungriga. Väl hemma his Dan, så hittade liam snabbt sin plats i soffan och vi startade hans nya film som han kollade lugnt på medans Dan dukade upp varsin tallrik med vääldigt gott tilltugg. Kräftskjärtar, brieost, marinerade championer, marinerade stora kapris, marinerade kronärtskocka, gott bröd, coktailtomater med balsamico, jisses vad gott det va att blanda dessa smaker med 2 oootoligt goda viner som han bjöd på. Han kan väldigt mkt om vin, då han har vinprovningar och sånt hemma hos folk. Han bjöd på ett rött vin vars druva kommer från califonien förklarade han. Mkt smak av björnbär och eftersmaken är smörkola pga att dom karamelliserat nåt som finns i vinet, *asg*..han försklarade nåt sånt :P Sen det vita vinet (som jag egentligen inte är förtjust i) smakade sjukt mkt fläder, med smak av nässlor och en annan grön sak. ;-) Men fy fan vad gott det va. Fick inte nog av vinet och efter några glas insåg man att jag inte kunde köra hem. Liam blev jättetrött och ha somnade gott. Då satte vi igång en klassiker. S.O.S Sällskapsresan. Några härliga garv och lite vin till. Och som sagt..återigen trevligt sällskap. Trötta om få va vi och la oss i sängen och fortsatte kolla på filmen. Vi mös och mös och mös och mös..Men INGET sex. Det sa vi både att vi ska ha sex när det känns rätt för båda, inte bara för att de ska va så. Men ack va svårt de va, eller hur Dan? ;-)
Vi somnade gott i varandras armar och vaknade igen för att somna igen och vakande igen för att soman igen. Inte så lätt att ligga snällt brevid varann när man är så attraherade av varann som vi insåg igår att vi faktiskt är. Och det kändes...skönt! 
Vaknade vid 8 av att liam säjjer högt "Jag vill inte prata med han", hehe. Han har en förmåga att snacka i sömne de trollet :-) Så de va bara att gå upp och sätta igång lite tecknat så lillen kunde morna sig. Sen så va det dax för oss att köra hem. Köpte med lite frukost och nu sitter vi här. Både e förbaskat trötta och vi tänkte sova lite middag strax. *Skönt* :)

Här kommer lite bilder och videosnutt från igår.




Vi hade kul på lekplatsen :-)



Snackar i tele med Syrran i bakgrunden, hehe. Men gud va mysigt de va.


Nu ska vi sova lite middag. Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Min kära vän vill ha med mig till Landskrona festivalen, men men vi får se. Jag vill ju gärna oxå träffa en viss person :-)


Puss

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

hehe vem vet! Trevlig lördags kväll...

Postat av: maley

Tack:)

2008-07-12 @ 23:27:46
URL: http://misstrash.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så mysigt ni verkar ha de :)

2008-07-14 @ 14:33:41
Postat av: Sara

Vad härlig kväll! Mysiga foton :)

2008-07-14 @ 20:01:56
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback