Fredag.





Hellu hellu.

Sitter här nyduschad och dann. Ska stra köra till Dan (som han heter) och hälsa på.
Vi ska promenera och låta liam leka på lekplats och lite så skoj. Mysigt. Sen ska vi äta en bit mat och dricka lite vin medans lillkillen ska se sin nya disney film. Tänker ta med mig kudde och filt dit, så han kan sova i soffan om han skulle bli trött, för jag kommer stanna där ett tag. :-)
Så jävla skönt att ha en kamera nu så man kan fotta och filma lillkillen i action, mig själv för den delen oxå *s*
Ni lär ju få se ett och annat klipp inatt. Sjukt bra kamera faktiskt. Bra bilder och bra filmkvalitet.

Snacka om att där v KÖÖÖ in till Telia utanför mitt jobb. Jisses. Folk är som galna. Varför inte bara vänta tills dom blir billigare? Jojo...vill man verkligen ha en så..
Folk är roliga asså. Man får sig ett gott skratt efter varje jobbdag. Man undrar om folk är så dumma eller om dom gör sig till. "Vad e det för kött i kingwings? "Är det griskött i era hamburgare? "Har ni rödvin? "Jag vill ha ett whoppermeal bara hamburgaren "Är det ost i chili cheese?"  Men gud snälla sluta. Jag får ont i magen.Och detta är iiingeting.

Ska fila och måla naglarna nu...svarta på händerna och röda tår. Sen ska jag ha en trevlig kväll.
Som sagt..roliga bilder är på G :-)

Imorron är det lördag. Och det innebär en Landskrona dag med lillgrabben och en vän. Trevligt. Hoppas nån bra artist uppträder. Ngn som vet?

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,folk är inte alltid så smarta:D

2008-07-11 @ 17:18:50
Postat av: Jessica

Haha..nej..man blir ju mörkrädd..haha

Postat av: Anonym

bara att vänja sig,folk är inte så smarta i lund.haha

2008-07-11 @ 21:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback