Sommarvärme = Sant.

                         



Herremingud vilken underbar dag idag. *Mumma*

Precis kommit hem från stranden i Kämpinge. Massa, massa folk och helt underbar stämming med bergsprängare och bollspel. Mys.
Som sagt, nyss hemkommen och ska in i duschen nu med min brända näsa *aj*, sen ska jag, liam, camilla. emma, micke, mickes vänner, jensen och nån till, till Victors på lilla torg. Där ska vi äta mat och ta ett glas vin eller 2 till maten. Fan vad gott. Liam är redan väldigt trött efter en rolig dag, så han kommer somna innan vi e framme där ikväll, så perfekt att lyfta över honom i sin vagn. Så snart kvällmat för lillplutten. (L)
Ja, ska bli en härlig sommarkväll.

Igår vad jag på "dejt", haha..eller ja, dejt och dejt, men träffade Victor över en öl eller 2 på victors. Dööömysigt. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, gamla minnen, spelningar, musik, killar, tjejer, rumpor, sommar, jul..ja gud vet vad. Vi trivs i varanns sällskap, för vi är samma personer, gillar samma saker och är sällan oense. Så, det va väldigt trevligt.
Ska träffas igen nästa vecka.

Asså. Det sjuka är att nu när man varit ute en hel dag och såhär, så vart man än tittar så finns de nyckelpigor, fjärliar, getingar, humlor, myror..helt underbart. Känns som en sjukt bra vårdag. Dom stackarna får ju hålla sig undan svensk sommar, och dyker desperat ut som vi svenskar när solen kommer fram.
Men skönt skönt. Man njuter verkligen av varenda solminut.

Sen kom jag tänk på. Det är ju snart Malmö Festivalen. Och oavsett hur enformigt folk än säger att det är, så fullkomigt älskar jag de. Älskar all denna folkmassa, träffa gamla vänner, nytt folk, äta gott, skratta, dansa, shoppa, äta gott igen, träffa ännu fler vänner. Asså, det är fan årets höjdpunkt i Malmö. Lätt!
Är ledig hela den veckan, så full fart. Ses väl där?

Nej. Nu ska jag in i duschen. Sen iväg. Tar med kameran och filmar lite av kvällen, så ni oxå får uppleva de som jag gör.

Hörs sen. :)

Puss

Kommentarer
Postat av: H

Jag gillar din livsglädje, för många som är så jävla negativa nuförtiden!! :)

2008-07-24 @ 19:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback