Sommar & sol, vi ha kort tight..

Tjaaa.

Fy fan säjjer jag bara. Sommaren är här!!! Jag e solbränd, har lagt fram sommarkläder den närmsta tiden, plus fått mer fräknar. Jaa..sommaren är här. Inte en dag försent.
Igår va vi på Ivön hos mamma. Hela tjocka släkten va där, nästan. Jag skulle ha jobbat på kvällen, men sjuk som jag egentligen är, så valde jag att njuta hos mamma ist. Där va de grisfest, som man betalade 150 spänn för (jävla dumt gjort Jessica), med tanke på att jag hatar griskött. (utom en hederlig korv). Och när man såg dessa feta grisar grillas, så fick jag ännu mer ont i magen. Och sen när vi skulle bli serverade. Dom tog upp feta bitar åt en. Vettefan vilken del på kroppen vi fick, men asså. Tycker man om gris, så hade de säkerligen varit sjukt gott. Men ja.. smakade kassler (hatar kassler) och så vas där hud och massa fett kvar. Fy faaan. *ryser* Japp..150 spänn betalade jag för lite potatis sallad. Kul Jul!

Nåååväl. Nu e vi hemma och jag och liam ska strax åka till Bo01. Där ska jag träffa en "vän", och vi ska fika och bada lite. Fullkomligt ÄLSKAR Bo01. Så vi ska va där några timmar och bara steka.
Sen ska Alex hämta liam. Hans familj är lite i kris för tillfälligt. Hans morbror dog häromdagen. Hemskt som fan.
Han såg ifs sliten ut, men han är inte så gammal. Kanske lugncancer? Jag har ingen aning, ska prata med alex idag. I vilken fall som helst så lämnade han ett fint hus med fru, hund, och 3 sönder som inte ens är äldre än mig. Herregud.
Alex morfar förlorade sin fru förra året efter 50 års äktenskap, och nu förlorar han sin son. Hur mkt ska en människa klara av egentligen? Ja, alex får ju vara där för sin mamma, morfar, kusiner och hela tjofräsan. Försöka vara stark för deras skull. Fy fan. Döden är hemskt. För de överlevande.

Jo, iaf. Nu ska jag in i duschen, sen mot solen och alla hunkar. *Mumma*

Hörs ikväll.

Puss puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback