Sommar!

Imorron ska ni äntligen få se bilder och videos igen från mig.
Gissa vad jag saknat min kamera..tss.
Aja. Nu så..

Idag har vi haft en underbar dag. Varit i Höllviken och ätit lite mat. Sen körde jag ut till kanalen (en av stränderna) och lät liam få bada av sig lite, han bara ÄLSKAR bada. Ni skulle bara hört när man vräker ur sig under tiden han ligger med bara huvudet uppstickandes ur vattenytan "Mamma, det här e livet, jag e såå lycklig" Fatta. Jag bara rös till i heeela kroppen när min 3 åriga pojke säjjer nåt sånt. Sen har han även börjat säjja saker som "Ärligt asså" haha. Helt underbar! :-) Jag ska börja göra en liten bok där jag ska skriva upp alla roliga kommentarer. Redan missat en hel del, där man viker sig av skratt. Älskar den lille killen mer än ngn kan föresälla sig.

Efter stranden drog vi hem till älskalde Moa och syster Jenny. Tösabiten är så förskyld och har ögoninflammation. Stackare. Men ack vad söt tjejen är.

Igår träffade jag nån faktiskt. Ska bli kul och träffa honom. Han ville ta några glas vin på möllan idag, men hann inte idag. Så kanske imorron? Han va sjukt trevlig och rolig faktiskt..
Och lång...väääldigt lång. Jag och Emma kunde inte sluta småle när vi hade nackspärr när vi snackade med honom.
2,05 är rätt långt faktiskt. ;-) *Mumma*

Aja. Nu ska jag spela spel över nätet, men först. Denna låten är SÅÅÅ mkt sommar. Rakt igenom.
Lyssna och njut vilka häftiga minnen den ger.



När man väl startat kan man fan inte sluta..

Lyssna på denna..
Soooommmar naaattt!! (8)


Så jääävla fet låt!!

Åhh..gud. Det är verkligen sommar "just nu".
Man ska inte vänta längre..det blir inte bättre än såhär. Sol eller inte sol..whatever..det är fan SOMMAR!!

:-D


Kyss

Kommentarer
Postat av: Emma

2,08 var han Jessica :) haha

Över coolt! Aja love yaa puss!

2008-07-09 @ 23:46:15
Postat av: Emma

2,08 var han Jessica :) haha

Över coolt! Aja love yaa puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback