Idioter finns de återigen gott om.

Det finns vissa "tjockhuven" på denna planet som läser bloggar pga avundsjuka och hela köret för att deras liv är så fattigt att dom måste försöka trycka ner andra.
Men jag vet att allt handlar om att dom inte mår bra inom sig och tycker faktiskt bara synd om dom.
Speciellt ett "tjockhuve" som tänker med sina finnar. Hon läser vad jag skriver, sen läser hon inte mellan raderna, för hon helt enkelt är för dum i skallen.
Jag skrev i förra inlägget att "efter ett par glas vin så kunde jag inte köra hem"..det är så "jag" skriver, men med de menade jag att efter vi börjat dricka vin så fattade jag att jag skulle få stanna där. Men som sagt..vissa är "tjockhuvud" som hon så fint anväder. Tror att 99.9% här fattar att jag inte är hjärnlös att köra hem med min son efter jag druckit, det hör till sunt förnuft, vilket bruttan verkar ha för lite av.

Jepp jepp. Tvungen att avreagera mig på alla "tjockhuven" där ute. Haha.

Nu ska jag gå och lägga mig brevid lillkillen som sover så sött.

Hörs imorron.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback