Förökning..

Av kläder. Så jävla najz. Både jag och liam har fått massor av nya kläder. Har har mest fått en massa coola och söta linnen och några häftiga jeans shorts, kallingar och stuff like that. Köpte även finkläder till dopet. Hans nya häftiga shorts med en vit skjorta med svart väst och en röd fluga. Guuud va söt han va. (Ni ska få se på bilder)
Själv har jag investerat en heel del..*nöjd* :)

Köpt nya heta underkläder, en ny sommarfin klänning från Zara + ett svart linne.
Köpte en svart body med ett par kritvita shorts som är väääldigt höga i midjan. Sjuukt snygga.
4 nya tröjor/linnen från Gina, 2 par nya sjukt coola örhängen.
Även investerat en hel del par skor. 4 par åt mig och 2 par åt liam.
Jaa..en massa massa nytt har de blivit.

Nu ska jag hoppa i duschen och raka ben och duscha inför kvällen. Trevligt värre.

Hörs sen gullar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback