Bärfis.

Jobbat idag..bara några timmar. samma imorgon. Älskar korta dagar. Jobbar hellre varje dag, korta dagar än 8-10 timmar per dag. Har inget tålamod att jobba på ett ställe jag fullkomligt hatar. har hatat de i många år, men aldrig blivit att jag vågat ta steget och byta, fast jag haft många chanser. Men men :-)

Ikväll ska jag hämta min nya kamera. Naaajz. Så ääntligen ska de fotas och filmas igen.
Får se bara hur jag ska hinnna allt. Skulle på dejt idag ist med den långe mannen. Vincent. Men det blir så svårt. har ju lillgrabben, så då måste ha va hos syster tills jag hämtar honom, men eftersom jag ska hämta kameran efter kl 20, så blir det svårt. Aja..Vi får se. Kan ju alltid skjuta upp på dejten, som vanligt när de gäller mig.
Känns dööödumt för min del att säjja "dejt", gillar inte det ordet egentligen. En dejt för mig har betydelsen att "kan bli pojkvän", och eftersom jag inte riktigt vill ha pojkvän och framförallt att han bara är 21 år (ve och fasa) gör ju inte saken lättare. Ahhh..fuck it. Tar det som de kommer.
Ska även försöka hinna träffa en "kompis" i helgen. Vi har vääldigt mkt gemensamt och får varann att skratta, och han e sjuuukt trevlig, och söt för den delen. Haha. Han vill gärna träffa mig igen och ha typ vinprovning och matlagning. Visst låter det mysigt? Känner att jag hellre träffar honom än Vincent. Men sen måste man ju ge alla en chans. Ahhh..får frispel på mig själv!!! Hur kan man va så velig och jobbig när det gäller killar? Dum fråga kanske? Behöver bara nämna ett namn "Alex". Jisses, hans namn ska inte ens behöva synas i min blogg.
Aja..som jag alltid säjjer. Tar det som de kommer.

När man pratar om trollen..nu ringer han..

Så..Efter dagis åkte jag och liam in på en mysig gård och köpte gula och röda hallon, körsbär och hemmgjord lakrisfudge..*mumma* Snacka om att man har krängt nyplockade hallon. Hoppas nu inte man får mask i magen bara, haha. På motorvägen blev lilleman jätte kissig. Då finns det inget val än att stanna på väggrenen och pinka. När han va klar körde vi vidare och bara efter ca 1 kilometer, så såg vi en annan bil som stannat och mitt i diket står där en pappa och hans små 3 söner och alla pinkar i kors, haha. Så jävla ball och se. Det är sommar det där..pinka i diket ;-)

Imorron är det ju värsta tjofräsan i telebutikerna. iphone har premiär i sverige. Trevligt trevligt. Visst är det en häfig telefon. Men inget jag tänker lägga så många tusen på..aldrig i livet. Man kan för det första inte MMS.a med den. Och det är sååå viktigt när man framförallt har barn. Radio har den inte heller, och det är ju liite dåligt faktiskt. Verkar även liiite för invecklad för att bara ringa med.





"Uhh..mamma. Den är ju isvarm, kan inte äta den nu. Uhh mamma, vattnet är ju isvarmt, får vänta med att bada. Det är isvarmt ute..
Isvarmt, huuur sött är inte de då? :-D
*Älskade lilleman*"

Nu ska vi mysa en stund. Hör sen. Puss


By the way. 2.08 va vincent, inte 2.05. Haha..tack emma ;-)
Mmm..hett!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Svar: Visst har hon! Älskar dom. :)

Postat av: seg. mamma till 2

hihi Tack så mkt =)

2008-07-10 @ 17:26:07
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag sa också isvarmt när jag var liten!!

2008-07-11 @ 20:40:16
Postat av: Anonym

Går visst att mms:a med den har haft en i snart ett år aldrig haft probs med att mms:a radio finns det med.........

2008-07-12 @ 23:06:09
Postat av: Jessica

Då har du nog blivit lurad stumpan. Kanske är en nokia du egentligen har. Kollat ordentligt?

Va snäll och sluta läsa min blogg. Eller iaf sluta kommentera, du verkar ju inte ha nåt vettigt och säjja ändå. Inget som intresserad eller berör mig iaf. Kommer de nånsin nåt snällt ut den skäggiga mulen?

Puss

2008-07-13 @ 01:34:02
URL: http://wiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback