Ännu mer torka.

Jag ska skärpa mig. Men det är ju så att när man inte bloggat på ett tag så har man såååå mkt att skriva om, och då pallar man ännu mindre. *s*

Det har hänt myyycket.

För de första ska jag inte till Skottland på ons som bestämt..jag valde att lägga pengarna på nåt viktigare ist, så åker jag upp lite senare ist..
Jag och Jensen har pratat om att åka iväg i augusti med våra småkillar. Kan nog bli sjukt trevligt. Dom hade ääälskat de...vi oxå för den delen :-) Vi får ser vart de leder.

I söndags döptes vår lilla prinsessa Moa Madeira Fillipa. Hon va sååååå underbar hela dan. Man kan bara älska henne.
Det va ett väldigt fint dop. Jenny va så sjuuukt vacker i sin lila klänning med sin bröllopshåruppsättning. Ni ska få se bilder när jag får dom av Eldar. Älskade Emma sjöng en låt som heter "Välkommen till världen".  Och jag ska säga er att jag kämpade för att hålla tillbax tårarna ända sen moa bars fram till prästen. Men så fort emma öppnade munnen så bara släppte allt. Herremingud vad vackert den tjejen sjunger. Asså...finns inga ord. Finns många som sjunger fint här i världen, men emmas röst är så personlig och speciell, vilket gör det så otroligt bra och vackert..särskilt med lugna låtar.
Ni måste se henne den 16.e Juli i pildammarna kl 19. KOM DIT!

Sitter för tillfället och dricker nåt sjukt gott. Tro det eller ej. Naturdiet. Annars är det så jävla äckligt dessa pulver man blandar. Men som har kommit på nåt nytt. Smoothie. Sjuuukt gott. Har laddat upp hela kylen med dom. Bytar ut vissa måltider..som frukost, vilket jag annars inte äter. Äckligt goda är dom.


Godaste är persika/mango om ni ska köpa dom ;-)



Igår träffade jag S för första gången på 1 ½ månad. Jävlar vad tiden går fort. Kändes som en främling att se honom igen, men men. Vi åt middag som vanligt och hade allmänt mysigt.
När jag kom hem så tittade jag på Exorcisten - begynnelsen. Hmm..asså, visst är den "bra", men om man jämför med orginalet så är denna ingeting alls. Bara en dum kopia där Izabell scorupco spelar besatt och ser hemsk ut. Ungefär som orginalet. Usch. Djävular är läskiga ting :P

 <-------------Izabella. Visst är hon söt där? Nytt smink? *Ryser*

Aja. NU ska jag till stan med Kamilla, izabell, Anna, Emma och Anderas. Ska se om jag hittar nån snygg tröja till ikväll.
Tisklubben är det planerat. Ska bli skoj faktiskt.

Nej, nu är det duschen som gäller.

Hörs ikväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback