Ännu mer sommar!

Häromdagen va jag och min älskade son i Danmark.

Tog tåget över och började med ströget en runda. Varmt, glassar, smootie och mys. Sedan gick vi in och såg utställningen "Bodies". Fan vad sjukt och se dessa människor, alla halva huvuden och kroppar. Liam förstod inte, utan trodde bara de va plastdockor, hehe..som tur e kanske ;-) Men skit va sjukt och se. Har ju varit mkt snack om dessa lik och var dom kommer ifrån och tjofräsan. Vissa antyder på att de är fångar som blivit dödade, andra tror det är kroppar som inte haft nära och kära, andra tror dom donerat sig själva till detta. Fottade lite, men min kamera är redan sönder sedan dalarna resan, den fick liiiiite sprit över sig. *Höm*..Hej jag heter Jessica, och jag är klumpig.
Iaf. Efter utställningen så va det dax för tivoli där min älskling fick leka av sig. Jag med för den delen. Fick åka snurrekaruseller med lillen, och det är ngt jag ABSOLUT inte tål. Att bara stå och snurra ETT ENDA varv får mig att må sjukt illa. Det är sjukt. Är så lessen jag aldrig klarat av att åka karuseller med vänner och stuff.
Vi snackade om de häromdagen att jag kan må så illa så lätt. Så sa min syrra att "du har dåligt balanssinne" eller nåt sånt. Haha..så då ställde jag mig på ett ben och bekräftade att de hade jag visst inte!! Jag har grym balanssinne. (hehe), men då sa hon att dom som har bra bs fysiskt, har det inte psykiskt. (om ni hajjar hur jag menar),s å då måste jag ha ett sjukt jävla bra bs fysiskt..hmm, ja jo, det har jag ju faktiskt. Emma sa att hon inte alls har de, och hon kan snurra som bara den.
Så det kanske är så? Eller hur upplever ni den saken?
Nåväl. Kul som fan hade vi iaf, och Liam va nöjd och belåten efter. :-)

Igår hade jag en uuunderbar dag. Träffade en av mina absolut bästa vänner som jag inte träffat på ca 3 år. Hon har bott i sthlm, och sen har hon pluggat i Danmark till Musikalartist, och nu är hon äntligen färdig. Grattis älskling!!
Hon har träffa en söt dansk och dom har köpt lägenhet i Köpenhamn, så¨nu har mans törre anledining att hänga där, hehe. Så glad för henne skull. Iaf. Vi satt på hennes veranda i Höllviken och solade och badade i deras pool från kl 11.15-17.30. Och om jag säjjer såhär. Min mage, bröst och lår är fullt med blåsor och jag är rödare än mina gardiner här inne, och DOM är RÖDA. Jisses. Kanske ska använda solkräm nästa gång, hehe. Man tänkte inte så mkt på de. Vi satt bara och snackade om allt, precis allt mellan himmel och jord som hänt de senaste 3 åren och va framtiden har att visa. Drack Chardonney och åt kakor och frukt. Fan vad mysigt det va. På kvällen blev de bio och vi såg Hankuk (Hancock). Sjuuukt bra film. Den måste ni se. Precis i min smak. Blandning mellan komedi och drama, allt som heta Will smith passa till. *Mumma*.

Idag har jag jobbat. Kuljul. Inte en själ där. Alla e ju på stranden..men rätt skönt ändå.
Efter jobb drog jag en runda upp till Alex för att träffa Liam en stund. Vi tog varsin glass ohc han fick leka lite. Sen skulle han och Alex ut fiska. Och imorron ska dom till Kolmården. Fusk! :) Men kul för liam. (L)
Själv ska jag och Anna till Köpenhamn imorron och sitta på Nyhamn och dricka och träffa söta danskar..jag iaf. *s*
Ska bli riiiktigt mysigt.

Nepp. Nu ska jag ta fram min badräkt och till Lund där S ska hämta upp mig. Vi ska till stranden och ta lite mysiga kvällsdopp. Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Tisklubben antagligen :-)

Ha en trevlig kväll alla glada!!


Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fran vad jag har hort (har samma illamaende som dig, aven aksjuka) sa sager dem att man latt blir illamaende om man har bra balanssinne o inte tvartom. Tja inte vet jag alltsa men det kan val ligga nat i det dara...

2008-07-29 @ 20:40:52
Postat av: e

Jag lyckas inte heller kunna åka snurre-karusell längre och jag har hört att balansen blir bättre och bättre ju äldre man blir. Såå antagligen har du (o jag) alltså bra balans fysiskt. Kan knappt gunga längre utan att må illa!

2008-07-29 @ 20:41:32
Postat av: Sofie

Du verkar verkligen älska din son mer än livet själv.:)

2008-07-30 @ 15:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback