Vad händer?


Lika snygg som vanligt :-S

(Ibland undrar jag om hon klär sig så för att jävlas med folket)


fp_1087191_spears_mother_fp_09_012908.jpg



Vad gör hon????

fp_1085869_spears_crying_fp_09_012808.jpg


Gud vad jag tycker synd om hennes stackars pojkar. Dom kan fan inte ha det lätt. Undra va dom gjorde just i den stunden hon blev fottad här. Mår dom psykiskt dåligt utan sin mamma, eller vafan händer?
Kan ju själv tänka mig, om jag inte funnits där för min älskade son, och varit borta från honom så länge. Han hade ju varit så ledsen, det vet jag. Usch...nej, får ont i magen. Skaffa fan inte barn om ni inte tänker älska dom högre än livet själv.

Ja, man kan inte låta bli störa sig, bli arg och tycka synd om!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig fullständigt. Galna kvinna!

Skitbra blogg föressten!

Ha de!

2008-01-31 @ 01:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback