*Trött*

Ja fy fan vad trött jag e.

Har köpt en ny skvallertidning och självklart en ny kalle tidning som jag ska ligga och mysläsa tills jag somnar gott.
Är barnledig hela vecka. Kommer vara tomt här, blir ju så när man lever ensam. Sån tur e har jag mina älskade katter :-) OCH sjääälvklart hoppet om att min drömprins snart kommer.

Imorgon ska jag fixa frillan på Sex Stolar med jossan. Ska försöka göra nåt riktigt *wow*. Brukar inte våga de. Men nuså. Sen ska vi ta varsin syndarglass på glassfabriken. *Muuuummmmaaa*
Sen nån fika kanske.
Fick ett ryck när jag hittade mitt "presentkort" på sex stolar. Jag skulle köpa till en vän i julklapp. Meeeen så kände jag. Ahh vafan detta har jag inte råd med. Så jag ville lämna tillbax det, men det gick sååklart inte. Så jag behöllt de. Tss! :-) Men det har jag ju nytta av idag. Och personen i fråga blev väldigt glad för det hon fick.
Såå ja. Letar efter nåt kul på nätet för tillfälligt. *s*

Ska visa om jag hittar nåt bra!


Ps: Att träffa killar över nätet är fan inte dåligt. (Tips för er singlar där ute)

:-) Puss

Anna. Min bästa vän. Jag älskar diiig! Tack för att du finns!





Kommentarer
Postat av: Liz

nä att träffa killar över nätet e inte fel.
min sambo träffa jag på match.com =)

kommer över din blogg när jag satt en dag och kolla en massa bloggar. fastna för din blogg. gillar dina tankar och funderingar och din öppenhet. you go girl

Ciao

2008-01-16 @ 18:25:35
Postat av: Jessica

Hihi. Ja där ser man.
Har oxå preecciis träffat en kille över match, varav jag skrev som jag gjorde. Men tänker inte gå ut med de helt än. Väntar ett tag till, men ack vad han e go.
Vad kul du gillar min blogg, tack!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback