Träning.

Idag va det riiktigt skönt med träningen.

Powergympa.




Jisses vilket hårt pass. Ni bara måste prova de. Svetten bara rann och rann, och nu har jag druckit min proteindryck och ätit en god kyckling sallad. Lite skakis fortfarande efter passet, men gud vad skönt det känna i hela kroppen. :-)

Imorgon är det jobb som gäller. Nörjar kl 9.00 och ska ta in leverans. Så lite träning där med, med tanke på alla tunga saker. Slutar kl 16.00, och då ska jag hämta liam och sen förmodligen träna igen. Riktigt skönt att ha 2 ställen att träna på. Formtoppen i Höllviken och Kraftverket i Lödde. Så den veckan jag har liam tränar jag i Höllan med tanke på deras bra branpassning service. Liam tycker det är kul att vara där inne. Och sen den veckan jag inte har liam så jobbar jag rätt mkt, och då är jag ju i Lödde. Kanon!
Köpte ett nytt protein pulver idag. Hallon/Banan smak. Faktiskt väldigt god. Plus måltidsersättning. Inte för att att ersätta ngn måltid, utan för att lägga till Äter på tok för lite, och det ger sämre effekt. Bättre att äta ofta och lite. Så känns kanon nu.

På fredag åker julen ut här i detta hemmet för denna gången.
Alltså, ut med julen och in med våren ;-)
Tiden går så fort, så snart är det vår, och då kommer min lilla systerdotter. Himmel vad jag lääängtar!
Ska bli sååå kul att ha en liten i familjen igen, så man själv slipper längta ihjäl sig tills man själv får barn igen. Kommer dröja ett bra tag känns det som. Längre än vad jag egentligen vill.
Aja...tids nog! Har redan ett underbart barn som kräver all min energi, så han ska få allt jag kan ge honom!

På lördag är det årets stora BK fest. Jisses vad kuuul det ska bli!!
Som vanligt ska vi vara på Ribbans resturang. 3 rätters meny där & gratis sprit. DJ, dans, sprit, mat, otroliga vänner, skitkul....som vanligt då. Och sen sådär vid 1-2 tiden ska vi alla dra vidare till Etage. Fy fan vad kul det ska bli!! :-D Hoppas man träffar vissa personer ute då.

=)

Nej, nu e jag tom på ord. Vet inte mer vad jag ska skriva. Men vi hörs dock snart igen.
Ska skratta lite på Youtube nu.
;-)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback