Torsdag!

Gomorgon alla glada.

Idag va det inga problem för mig att gå upp tidigt. Rätt skönt eftersom jag annars hatar de.
Ska jobba idag, liam mår mkt bättre.
Börjar kl 09.30, så vi får köra om ca 30 min.
Slutar kl 16, och ska då hämta hem lillen. Sen är vi lediga ända fram till måndag. Om jag inte får en tid imorgon, eftersom jag missat igår.

Det går inte att beskriva hur fruktansvärt ONT jag har i min stackars mage. Tränat den stenhårt. Kan knappt andas utan att de gör ont. Inatt vaknade jag av att musklerna krampade. Ehm..Aj!
Undra hur power gympan ska gå ikväll?! Jisses. Men sen är det vila hela helgen. Tror mina muskler måste få återhämta sig, annars kommer smärtan aldrig försvinna.

Jaja. Ha en trevlig dag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback