Speciell dag!

Idag har varit väldigt jobbigt och speciellt för mig.

Har äntligen pratat lite smått med S. Han skrev till mig att han typ ville ha mer sagt och allt blev så fel och att vi ska prata ansiktet mot ansikte innan vi bryter upp.

Det blev ett långt samtal, men sätter inte in de här..är privat.
 Och vi bestämde att vi skulle prata mer om detta. Och allt som hände och händer.
Men ja, jag vet inget och vet inte hur jag känner de. Hade ju förberett mitt hjärta att jag MÅSTE gå vidare, utan S.
Och aldrig hade jag i tankarna att jag ngn gång mer i mitt liv skulle få stå öga mot öga med honom. Men självklart ville mitt hjärta inget annat.

Vet inte nåt längre. *Suckar djuupt*

Jaja.

Idag har min toalett äntligen blivit färdig. Tack pappa..Älskar dig!
Golvet är dock inte färdig torkat, så vi får inte gå på toa idag, haha. Tur man har en pappa som bor 5 meter ifrån en ;-)
Men imorron ska vi få upp hyllorna och sätta tillbax badkaret (om jag nu bestämmer mig för att "ha" ett badkar? Tar ju en sån jekla plats, men fan asså. Är så skönt med ett varmt bad :-) Och sen få all inredning på plats. Längtraaa!
Ni ska få se på för och efter bilder. En Sjuk skillnad ska jag säga er! *s*

Så imorron när jag och älsklingen vaknar ska jag ner och köpa takfärg så vi kan måla över det som fått färg på sig. Sen ska jag hitta lite mer till inredningen, och plus alla dessa växter jag ska köpa som jag sagt länge nu. Men inte hunnit. Ska ha en snygg större växt i hörnan på toan. Kommer nog bli riktigt snyggt.

Sen på kvällen är det power gympa i vanlig ordning. Kuul! :-) Skulle dock vilja köra ett hårt spinningpass direkt efter, men kan ju inte ha liam där inne i 2 timmar. Inte snällt, så får ta det på tis ist!
Fan vad jag älskar träningen, kan inte sluta säjja de, men man mår verkligen så bra i själen när man väl starta. Så alla ni som sitter där hemma och tänker "Faaan, jag måste oxå börja träna snart" Ta steget direkt, vänta inte tills "Efter helgen"  utan åk ner till ditt utvalda gym och börja köra hårt. Man får så mkt inspiration, skaffar sig träningsvänner och sen e man fast :-) Om jag lyckats ta mig och kragen och börja träna hela två ggr, så fixar alla de vill jag lova!

Nej, nu börjar ögonen bli trötta. Ska läsa lite kalle och sen sova gott. :-)
Är så glad att Liam kommit hit igen. Älskar att lägga mig brevid honom och hålla om honom hårt och lukta han i nacken och känna den otroliga lyckan i kroppen att detta är mitt barn! Obeskrivligt.

Gonatt Sverige!


Ps: Kolla så kul man kan ha med en killvän när han somnat på ens soffa.. Hahahaha.

image528


:-D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback