Söte pööjk!


Här har vi min kära son, men hemma favoritsysslan. Att gå omkring med mina skor, helst ska det vara högklackat och så. :-D Han e sååå söt när han kämpar sig omkring med skorna och låter som fan gör det oxå, hehe. Grannen under undrar nog vad jag sysslar med. ;-)


image510




Sånna här problem har även vi kvinnor, Liam! :-)

image511


Hihi.

Jag mår typ jääätteilla. Får ni vet sånna här "ulkningar" då & då. Men det är för att jag e skithungrig, det vet jag. Men har man bestämt sig så har man.
Tog en sån här grymt äcklig måltiderstättning till frulle med en banan. Nästa gång jag ska äta är ca kl 16. Så det blir perfekt till träningen som börjar kl 16.50. Sen efter träningen så är det varm mat som gäller. Tänkte nån god kycklingfilé och så. Försöker hålla mig borta från onödiga kolhydrater (Pasta, Ris, Potatis). Får tillräckligt i banan och efter träningsdrykerna.

Nepp, nu ska jag låta lillen sova 1 ½ timme. Och jag själv ska fortsätta min städning och välja fram snygga träningskläder.

Hörs ikväll.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka snygga skor han har... ha ha puss

2008-01-11 @ 07:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback