Sömnfri!?

Ännu en Jäävla sömnlös natt. Vafan e detta?
Trodde att träna hårt skulle göra så att man sover bättre om nätterna. Det gjorde de förr iaf. Men fattar iget.
La mig redan kl 22.30 igår. Kollade på klockan 04.23 och hade foooortfarande inte somnat. Man ligger där och blir mer och mer arg och suckar irriterat högt. Somnade såsmåningom och vaknade av katten hoppade på mig. Det va likadant igår. Och då fick jag frispel och tog sömnpiller. TVÅ stycken. Men näää...det ända som hände va att kroppen va avslappnad, men inte fan hjärnan. Somnade tillochmed inte med sömnpiller. Och hur sjukt är det?
Är trött som fan nu. :-(

Tänkte dra ner och äta lite frulle på Mimmas. Sen ska jag jobba. *Orka*
Ledig imorron och det är väldigt skönt, för är annars inte ledig en barnfri lördag.

Då blir det nog Blue Ice närmare bestämt.

Jahapp. Nu ska jag ner och fika. Om jag kan röra på mig...*ajajajaj*

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback