Sjukling!

Vaknade imorse med en mardrömmade Liam. Jobbigt. Han skrek, Neej mamma gå inte. Mamma jag vill inte, maaaammmaaa!!!!! Stackars älsklingen. Gick bort till honom och sa "Mamma e här", så öppnade han ögonen och tittade på mig. Lyfte över honom i min säng. Skållhet va han. Plutten min! :-(
Mardrömmarna fortsatte lite och blev lite gråt då & då. Men han sov gott senare. Fick ju höra av mig till jobb och säga att jag ej kunde komma. Hoppas han mår bättre tills imorron. Han har fått alvedon och så.
Barn är så hjälplösa när dom är sjuka.

Så, idag är jag då hemma från jobb. Tänkte faktiskt städa. Bort med all pyntet och ut med den brarrande granen. Älskar att sätta upp granen, men hatar att ta ut den.

Ska till plantagen i helgen oxå. Dom säljer ut alla gröna växter för halva priset. Granen har ju dödat min fina växt :-(

Ikväll blir det Body Pump för min del. Ska bli riktigt skönt!

Hörs sen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback