Samma rum?!

Oohhh..guud vad nöjd jag e med mitt badrum. Kommer fan bosätta mig där, haha. *Öhh*

Efter träningen idag kom pappa upp och hjälpte mig med de sista. Så nu är det bara "små" fix till, som att sy och sätta upp gardinerna (som är i samm tema), och måla fönsterkarmen och elementet. Plus att fixa alla småhål och sånt, sen är allt klaaart!

Ni ska få se för och efter bilder. Tänk på att detta är äldre lägenheter & tjecka in golvet. Sååå jäävla fult. *Kräka*, men nuså :-)


Usch :-(
image529


Trååååk.
image530


Ja, ni ser själva. Golvet är kräkframkallande.
image531


Meeeen efter min kära pappas mästerverk.


Fiiint!
image532


Glaad!
image533


Gardinen är inte uppe, men fint som fan ändå. :-D
image534


:-D
image535

Även ett tvättställ under vasken ska upp. I Ek, som hyllorna. Men det va en beställningsvara, så väntar snäll på den :-D
Ja, sen ska en fin tavla oxå upp på den tomma vägen brevid toan. Seen när jag får råd så har jag hittat ett kanonfint badrumskåp med inbygg spotlights och hela köret. Men nästa lön! *s*

Nästa projket är vårt sovrum.
Har hittat en såååååån snygg byrå, som är sminkbord lixom. Stort, smyckelådor, stor spegel, och en massa lådor under. Vill ha råd med den..dock lite dyr. Kanske kan hitta ett liknande?
En ny säng är oxå på gång. Ska sälja den jag har nu. Får iaf minst 2000 för den, för det är en fin säng. Men jag vill så gärna ha den där "Himmelsängen " på Ikea.


Fan vad jag älskar den sängen. Och jag tänker sy ett "draperi" runt sängen, så att man drar för när man ska sova, eller om man vill ha lite privathet ;-) Finns i både 140 och 160. Men tror att 140 räcker, så det inte tar en sån jäkla plats. Sover trots allt i samma rum som lilleman fortfarande. Men lagom tills jag träffar nån ny och flyttar tillsammans. Då ska ha få sitt eget rum.

Ska lägga nytt golv i rummet oxå. Ljus parkett. Sån där "klickers" eller vad de heter. För även sovrummet har grymt fula mattor. Fixar inte att det ska se ut som de gör. *usch*

Måste få lite "stil" i sovrummet oxå. Är mest bara ett "barnrum" lixom, men hatar mitt sovrum, så det ska bli mer vuxet nu. Liam är ändå aldrig där inne. Bara sover. Och jag måste trivas där jag sover.
Sen såsmåningom är det hallens tur att få lite piff. Dessvärre har jag en garderob, en skitful, grå gammalt skit, som tillhör lägenheten. Och den sitter lixom fast i väggen, så kan inte ta bort skitet. Och det gör mig arg. Måste väl för fassen själv få välja om jag vill ha en ful garderob där eller inte. Ska prata med vellinge bostäder och fråga dom om jag jag får ta väck den.
Köket tänker jag vänta med att göra vid (förutom att jag målat lite av den gula färgen längs diskbänken), jättefint.
Vi har nämligen fått erbjudande att göra om i köket. Få ny spishäll, diskmaskin, ny kyl och frys, och nya luckor. För högre hyra förståss. LÄTT att jag ska välja hela köret. Hoppas bara dom får tummarna ur och börjar snart!

Japp. Det blev lite långt idag. Och blev en trevlig dag idag. 

:-)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback