Så kan de gå.

Kan tänka mig att det blir tankar nu.
Såg att en annan tjej oxå köpt denna bikini/baddräkt inför sommaren. En tjej som inte är så förtjust i mig pga jag hade ett "förhållande" med hennes pojkvän. Dock visste jag inte att han levde dubbelliv. Sån människa är jag inte. Har fått väldigt många nya läsare så därför säger jag så, så ni oxå ska fatta.
Men hade redan sett den sedan innan.
Visst e den underbar?





Måste bara fråga.
När man kollar sin statistik på vem som läser min blogg så är där en röd & en blå linje.
Hajjar inte riktigt vilken man ska kolla på.
Den blåa linjen är lägre än den röda. Unika besökare? Är det "stammisar" eller överhuvdtaget som läser min blogg? För den röda "sidvisningar" är betydligt mkt mer än den blåa.
Blåa ligger mellan 139 och 186. och som sagt..den röda är mer än dubbelt så mkt. Vilken ska man kolla på för att fatta hur många som läser bloggen?

Hjälp! (Korkad)

=)

Kommentarer
Postat av: Carro

unika besökare är hur många personer som varit inne på din blogg sen den röda är hur många gånger dom personerna har varit inne på den samanlagt.. hmm hoppas du förstog :S :D

Postat av: Carro

Var jobbar du någonstanns ?

2008-01-08 @ 20:46:21
URL: http://bure.blogg.se
Postat av: Jessica

Åhh..ahaa. Jag förstod. Tack så mkt för hjälpen :-)
Jobbar som skiftledare på självaste skitstället "Burger King" *höm*

=)

2008-01-09 @ 11:22:31
URL: http://wiren.blogg.se
Postat av: mjau

Du kommer att bli super sexig i den ännu snyggare an någon annan som har den.För du klär i den mesta ser jag på dina bilder...söt tjej är du

2008-01-10 @ 12:13:37
Postat av: Jessica

Oj.. Tack så mkt. *s*

=)

2008-01-10 @ 17:42:17
URL: http://wiren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback