Robyn & Snoop?!

null


Sexual Eruption


Så jäävla grym låt asså. Så jävla kul att just dom har gjort en låt tillsammans.
Japp..årets vårlåt? Tror jag lätt.





Musik får man som sagt aldrig nog av.
Hittade en gammal låt som jag lyssnade väldigt mkt på strax innan jag träffade Alex.
Dvs när jag dejtade andra. Speciellt en kille från helsingborg som jag blev småkär i. Och varje gång jag va där hemma så lyssnade vi speciellt på just två låtar. Den ena kommer jag fan inte på vad den heter, är så arg över de. men den andra hittade jag idag. En lugn, väldigt mysig låt.

Dag Vag - Gunga med mig.

Den finna inte på Youtube, men lyssna på den, ni har säkert oxå hört den. Hel skön.

En annan låt som man oxå inte alls tröttnar på är:  Mario - Let me love you.
Ryser varje gång den spelas, och den har ju funnit ett bra tag nu. Skulle man förmodan tröttna på den vanliga versionen, så finns det en annan version med reggae, den är överfet! (Söt som socker är han oxå) Reggae musik är nåt av de bästa på denna jord. Så sjukt skön musik.

Måste lyssna denna!! (Remixen)



För övrig har jag ätit en god middag med syrran på jensens. Det är skönt att man kan sitta sådär med sin syster och bara skratta och skämta och kunna vara oss själva ihopa. En del har en förmåga att skämmas när vi är i närheten och väl "sätter" igång. Men får en hel del att skratta oxå. Vi skäms inte för nåt, utan har bara allmänt skitball när vi håller på, hehe.
Nu måste jag vara social, den andra syster väntar på att jag ska spela med henne över nätet.

Puss :-)

Kommentarer
Postat av: Jag.

Så jävla grym låt asså.
Du verkar ha grym musiksmak, förutom din dansband haha.

2008-01-31 @ 01:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback