Resa bokad!!




Weee!

Hehe.

Äntligen är den eftertalade resan bokad. Ja, ni kan ju gissa vart vi ska ;-) Givetivs till vårt allas älskade Turkiet.
Det blir min 3.e gång där, men fan vad jag tycker om de landet. Kommer såklart pröva fler länder här i världen, men de får bli när man träffat kärleken! :-)
Denna gången ska inte mitt hjärta följa med, utan de blir en mer "semester" för min del. Barnfritt, utan plikter och kunna festa om man vill.
Har tidigare varit i Kemer & Side. Riiktigt härliga semsterställen. Men nu blir det storstaden Alanya. Riktigt spännande att åka dit. Det är ju helt annorlunda i storstäderna än i småhålorna.
All Inclusive är ju ett måste. Och viktigt är det oxå att hotellet lockar via dess utseende. Vilket detta gör med sina officiella 5 stjärnor. Så jäävla najs!!






Japp. Nu ska denna fröken gå och sova. Jobb imorron. (Usch)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback