Över snyggt!

Faaaan vad snyggt det blev på väggen. Allt ser genast så fräscht ocn större ut.
Idag blev det väggran och imorron blir det golvet.
Och har varit inne på jysk idag och köpt skitfina saker.
Ska ha tema "samurai". Hittade skitcool toalett och golvmatta, gardiner, duschdraperi och tvålset i samma stuk. Så jäävla coolt. Inte sant? 
 

Hittade även en jättesöt Buddah staty som man har sand och ljus i. Och en massa fina grå/svarta ljus och stenar som ska sitta fint på mina nya hyllor som ska sättas upp imorron.
Vill inte ha skåp som tar en massa plats på golvet så jag köpte sånna här vägghyllor från Ikea.
Sånna som inte har en massa fula fästen utan sitter direkt mot väggen så de "blir ett".
Kommer bli väldigt fint på toan denna gången. Det vet jag! Och mer plats om inget annat. *Nöjd*'

Nej, nu ska jag leta upp kvällen outfit.
Har hört det ska bli en massa folk där ikväll, så måste vara ute i god tid.

Ses kanske?

:-)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback