Nyss vaknat.

Ja, jo, tyvärr är det sanningen. Men fan vad skönt det är att verkligen kunna sova ut. Visste känner man lite dåligt samvete, men de försvinner såfort man rest sig ur sängen.
Och ni sitter jag här. Mest för att sätta igång bra musik, för storstäd står på listan. Bära ner skräp till containern och sånt trams. *Suck*

Jaja, det blir nog bra.

Ska på spinning ikväll, så jävla kul! Köpt helt nya träningskläder, apsnygga.
Jag har så mkt träningskläder nu så att jag kan bada i dom. Men det är inte min förtjänst, utan den här Tomas som jobbar på det andra gymmet. Han köpte ju alltid kläder åt mig. Better Bodies, Casall, Nike...Ja det va bara märkeskläder oxå. Det är viktigt att se "bra ut" på gymmet tycker jag. Speciellt i Höllviken där jag tränar, ni förstår inte hur många söta pojkar där e *asg*...Jaaa..jag e singel!! ;-)

*Blink*


Så ha en trevlig eftermiddags så hörs vi.


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trode du hade andra planer....

2008-01-30 @ 14:59:47
Postat av: Anonym

hej jag undrar hur du får upp youtube videonar så på bloggen. alltså "bilden" och inte länken bara?!

2008-01-30 @ 17:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback